Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (28994 totalt) |
Var faktiskt uppe och tittade på den igår. Men, jag tror jag velar ett tag till ![]() /Björn _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
Så där ja....
Nu är beslutet taget. 99an skall säljas! Tänkte sälja av den i delar. Ok, vill nån köpa den komplett, så visst. Tittar man lite i tråden, så ser man vad som finns på den. Allt är till salu, bara priset är det rätta.... Känns lite vemodigt, men jag tror det är dags att skiljas åt.... ![]() För de som undrar: Växellådan skall renoveras och förstärkas ytterligare. Så den är till salu också. Ska bara fixas till först. ![]() Då så, vad väntar ni på? Läs igenom tråden och bjud! ![]() Mvh Björn. _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
Då, så.
Nu är nästan allting sålt. ![]() Karossen blir hämtad på söndag. Grenröret ska skickas i början av nästa vecka. Sen återstår faktiskt bara fälgarna och lådan, som inte är fixad än. Jag har behållit en hel del saker som kan vara bra att ha till nästa projekt. Bromsar, bälten, bränslesystem, instrument, delar av elsystemet mm. ![]() Känns lite tråkigt, men samtidigt rätt skönt att jag blivit av med grejerna.... Så, den vita Saaben säger tack och hej. ![]() _________________ Björn Axelsson Ginetta G50, #30 SPVM Modsport 2, Axe Motorsport BMW E30 t6, #30 MSLS långlopp, NG-Racing |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 3 besök senaste veckan (28994 totalt) |