| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2006-09-11 Prova på Banåkning på Sviestad
|
<< 1, 2, 3, 4 14656 besök totalt |
|
Re: Min bilder
Hej Ickard! Du har PM från mig! hejs/anders-f _________________ Anders H Falkman |
||||||
Har inte varit med förut. Imponerad av hur väl allt flöt. Ser fram mot många kommande körtillfällen hos er!
Hälsningar från rookien /anders-f _________________ Anders H Falkman |
||||||
...Jag är ivrig, händer det nåt snart
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Woho, supersnällt !!! Nu är filen nerladdad så du kan ta bort den. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Men jag då?!?!? Inte en bild på mig?
om det nu finns någon bild på mig... får man lägga upp den på sin egen hemsida? |
||||||
Tack! Väntar nu bara på att det ska dyka upp några bilder åt mig...
|
||||||
Jag körde på 1:13.26, Per i sin 951a körde på 1:11.xx och GT2an har jag ingen aning om...
|
||||||
|
Hur var det här med tidtagning nu igen...
Såg att det fladdrades med mobiler mycket i depån
Tror jag hamnade på 1:14 tider med gatdäcken, ingen aning hur fort det gick med R-däcken fram. (förhoppningsvis snabbare)
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
||||||
öhmmm... jag kollade bara 1 varv... vet att man inte ska göra det egentligen, men man blir ju nyfiken när det känns som bilen går bra... 1.14 är imponerande med den stora bilen! |
||||||
Kör på bara. och det är ingen GT2:a, tror inte ens att det är en RS, utan bara en karosskittad Carrera. Vilket ju bevisligen går rätt fort det med och ja, jag skulle kunna tänka mig att ha en jag också.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
HaHa!!
upptäckte först nu att Lennart Jarmyr hade tagit en bild på mitt skitiga motorrum.... Det man minst av allt ville ha förevigat..!
För låta huven vara stängd hädanefter _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
||||||
Bra kört och med breställ också
Man har ju sina förutfattade meningar om jänkarna... Pratade lite med din far när ni trailade av och bilen hade varit i familjen länge förstod jag? _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
Jag vill ha en svängjänk! _________________ Mattias Widar |
||||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar |
||||||
_________________ Mattias Widar |
||||||
![]() |
Eftersnack
2006-09-11 Prova på Banåkning på Sviestad
|
<< 1, 2, 3, 4 14656 besök totalt |