Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14642 besök totalt |
Re: Min bilder
Hej Ickard! Du har PM från mig! hejs/anders-f _________________ Anders H Falkman |
||||||
Har inte varit med förut. Imponerad av hur väl allt flöt. Ser fram mot många kommande körtillfällen hos er! ![]() Hälsningar från rookien /anders-f _________________ Anders H Falkman |
||||||
...Jag är ivrig, händer det nåt snart ![]() _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Woho, supersnällt !!! Nu är filen nerladdad så du kan ta bort den. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Men jag då?!?!? Inte en bild på mig? ![]() om det nu finns någon bild på mig... får man lägga upp den på sin egen hemsida? |
||||||
Tack! ![]() Väntar nu bara på att det ska dyka upp några bilder åt mig... ![]() |
||||||
P.P : tänkte använda nån av bilderna på novan som avatarbild om det är ok? Måste fråga först....
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Jag körde på 1:13.26, Per i sin 951a körde på 1:11.xx och GT2an har jag ingen aning om... ![]() |
||||||
Hur var det här med tidtagning nu igen...
![]() Såg att det fladdrades med mobiler mycket i depån ![]() Tror jag hamnade på 1:14 tider med gatdäcken, ingen aning hur fort det gick med R-däcken fram. (förhoppningsvis snabbare) ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
öhmmm... jag kollade bara 1 varv... vet att man inte ska göra det egentligen, men man blir ju nyfiken när det känns som bilen går bra... 1.14 är imponerande med den stora bilen! ![]() |
||||||
Kör på bara. och det är ingen GT2:a, tror inte ens att det är en RS, utan bara en karosskittad Carrera. Vilket ju bevisligen går rätt fort det med ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
HaHa!!
![]() upptäckte först nu att Lennart Jarmyr hade tagit en bild på mitt skitiga motorrum.... Det man minst av allt ville ha förevigat..! ![]() För låta huven vara stängd hädanefter _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
Bra kört och med breställ också ![]() Man har ju sina förutfattade meningar om jänkarna... Pratade lite med din far när ni trailade av och bilen hade varit i familjen länge förstod jag? _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||||
![]() Jag vill ha en svängjänk! _________________ Mattias Widar |
||||||
![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||||
![]() _________________ Mattias Widar |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14642 besök totalt |