Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
3638 besök totalt |
Det vore synd om det är den helgen, för vecka 23 -07 har jag tänkt vara på Ringen, närmare bestämt måndag till fredag, tänkte rymma
![]() Har redan talat med hotell där nere men dom kan inte ta någon bokning än, för om 24 timmars infaller helgen 9/10 juni då är dom fullbokade. Och definitivt besked om datum för tävlingarna fick dom först i februari, så tidigast då kunde jag få några besked om jag får rum. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Så det finns folk som alltså har någon sorts flytande bokning, så först när datumen för 24-timmars är spikat så bokas deras rum. Fusk
![]() Har sagt att jag ska åka ner igen, men jag tänker då inte sova i något tält någon mer gång. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Ja, dom hotellen som jag har bott på där nere, dom har stående bokningar år efter år. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Absolut. Stammisar och framför allt race team har sådana previlegier. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||
Uppar min egen tråd lite..
Verkar vara lite sport och få tag i rum någonstanns och tält känns inte så lockande, får bo i bilen i värsta fall:) Lite nyfiken på en annan grej nu dock:), Ska ner och fota hela tillställningen är tanken och då är ju frågan behöver man lösa någonform utav presspass, för att komma den där extrametern närmare banan och komma in i depån? kanske fel ställe och fråga, men någon kan ju kanske ha koll! ![]() ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
officellt behöver man press- eller teampass men på natten är det ingen problem alls att komma in i depån. Att komma närmare banan behöver man definivt presspasset. _________________ Kees van Holland 997 GT3 några BMW-Alpina |
||||
Prata med NLT, så kan du ju freelansa för dem kanske!! Allt du behöver är ett slags presslegg om jag fattat det rätt? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Japp det är ett sånt jag är lite sugen på:) Får skicka iväg ett mail till dom och kolla läget lite! fasen 8.18 BTG, det börjar gå fort nu Fredrik! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
Jag vill minnas att det inte är helt jättelätt att fixa presspass till 24h. Det är helt enkelt sjukt många fotografer som vill traska runt i skogarna under den helgen. Jag var med och fixade fram ett pass förra året, och det var inte bara att stövla in och vifta med presslegget. Om jag inte minns fel ville man ha något typ av intyg från redaktionschef (eller dyl.) och gärna också ett exemplar av tidningen för att se att det verkligen är seriöst.
Så ett tips är att kolla upp i förväg vad som gäller och vad som krävs. _________________ Anders Dauner |
||||
Idag har jag fått klart med rum den 6 till 8 juni 2007, det blev på Blaue Ecke i Adenau. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Är det någon från rejsa som har planerat att åka ner för att titta på 24-timmars i år?
![]() Själv kommer jag att vara där onsdag till lördag, så jag hoppas att jag hinner se starten innan jag måste åka därifrån. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
Som jag skrev till dig tidigar Lennart så kommer jag ner med familjen. Hoppas det blir fler svenskar där nere! Vi kommer bo i Muhlenbach. Vi ses över n"gra ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Kommer vara där lör-sön ..... inte bokat nåt boende , så det blir väl till att sova i bilen
![]() |
||||
Då får ni heja på oss i Levin Racing vi kommer att köra loppet med en 996 Gt3RS startnr39
www.levinracing.se Motorsportliga Hälsningar Anders |
||||
Re:
Absolut - vi ses! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
3638 besök totalt |