| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Rullande landsväg
|
3640 besök totalt |
|
Fabrikat: okänt Årsmodell: okänd
Har en rullande landsväg till övers som jag tänkte sälja p g a av sviktande intresse. Det är 2st rullar varav den bakre väger ca 120kg och den främre ca 520kg lådan den är monterad i väger ca 100kg. Vikterna är ej helt exakta troligen väger rullarna några kilo till. Det finns ramper så att man kan köra såväl fram som bakhjulsdrivet på den, ramperna är klädda med 5mm durkaluminium. Vill man så kan man även sänka ned lådan med rullarna i golv eller backe. Det finns två vattenbromsar monterade på den. Jag har kört med bil uppe på rullarna lagrena är OK, vattenbromsarna har jag ej testat. Mjukvaran är från Danska dynomet och är uppdaterad, det finns såväl windows samt dos programvara. Har testat den en del men ej fått kläm på hur den fungerar. Har alltså ej bromsat och mätt effekten i någon bil, vet ej hur jag ska ställa in programmet helt enkelt. Säljes helst.. Eventuellt bytes mot något roligt. Pris: 22 000:- Eller bud... Maila till oskar_67@hotmail.com vid intresse. Ringer du så ring efter 14,00 vardagar, 070/7534193 Den står i Köping Västmanland. _________________ Jesper Wång |
||
|
Re: S: Rullande landsväg
Vad tycker du är roligt..??? Har du bilverkstad ? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
![]() |
SÄLJES
|
3640 besök totalt |