| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Ferrari 355 Berlinetta
|
1566 besök totalt |
|
Här kommer lite bilder på Pelle75s Ferrari 355 Berlinetta. Underbar när den får lite varv...
Har ni tagit er ned hit får ni gärna skriva en rad om ni gillar bilderna, eller ni skulle vilja se någonting gjort annorlunda.
_________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||||
|
Bilen är ju helläcker!
Jag tycker första och sista bilderna blev bäst. Riktigt snyggt ljus, och läcker stämning! |
||||
Kanske menade att de skulle va bridgestone iomed att dom kör me det i F1?
Skitfina bilder föresten! Gillade 9'an bäst! Själva däcket gör att hela bilden ser asläcker ut
_________________ Emil Jönsson |
||||
|
Tackar så mycket alla, kul att läsa positiva kommentarer! Hittar ni något ni inte gillar, let me know!
Apropå kamera, jag har en Nikon D50 med kitobjektiven, dvs de man kan få med på köpet. 18-55 och 55-200. Även kallat bojsänken av de som förstår sig på det..
_________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||||
|
Ja, jag syftade på att Ferrari kör med Brigdestone i F1, men jag hade lite hjärnsläpp för jag fick för mig att Pirelli är deras konkurrent där, men så är det ju inte, det är ju Michelin! Så jag förstår om det inte var helt självklart vad jag menade med mitt inlägg om Pirelli däck på en Ferrari... Pirelli funkar ju finfint!!
Jag vill också ha en D50 kamera!!!
_________________ André Engdahl |
||||
"Bara" att handla!
http://se.pricerunner.com/photograph Under 6000 med objektiv, extremt mycket kamera för pengarna! _________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1566 besök totalt |