| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 924 -80
|
3906 besök totalt |
|
Porsche 924 -80 MXY 397 Nybesiktigad 8/8 2006 utan anmärkning, skattad till december. Låg co/hc halt, fint bruksskick. Bilen är vit utan taklucka, med 5 stegs manuell och 944 spoiler. Luft och oljefilter, olja och kamremm är bytt 080806. Ej bankörd!!! orginal 924 Turbo fälgar sitter på och äkta BBS krysseker spitt fälgar i följer med tillsammans med mycket info som kvitton och besiktnings protokoll sedan långt tillbaka. Rostfri förutom någon enstaka fläck. Vinterdäck ingår. Bilen finns i Borlänge. Skriv gärna här i tråden eller ring gärna på 076-3159675 för att ställa frågor! Pris: 21 000kr Mvh Avregistrerad anv. _________________ Avregistrerad användare |
|
Jag har ej behov av bilen innan våren då jag nyligen blivit av med körkortet under en tjänsteresa. Detta är en härlig sportbil med finfin balans, billig och praktisk pendlar/nöjesbil. Utmärkt att bygga banbil på!
_________________ Avregistrerad användare |
|
Byter du mot ett superseven chassie med tillhörande växellåda hjulupphängning, bälte, styrning plus en massa grejer till så har vi en affär!
Jag kan tom leverera grejerna till din dörr!
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
3906 besök totalt |