| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Säljes Porsche Race 944 163HK -86 (Vit eller Michelin)
|
1622 besök totalt |
|
Säljes Race 944 163HK -86 (Vit med eller utan Michelin dekaler) Bilen är besiktigad och skattad Nu säljer vi våran race 944 som har gått i Porsche Sports Cup klass 1. Bilen är perfekt som en första bil för bankörning. Motorn är renoverad 2004 då följande gjordes med bilen för att få den race klar: Cyl.packning Div andra packningar Bussning Tandrem Hjul Rulle Spännrulle Rotor Tändstift oljefilter Huvudströmbrytare Ventilrenovering, slipa topp Tändkabelsats Ventil fjädrar Medbringare Fjäder Vattenslang Stol beg (Recaro Porsche Cup) Bälte beg Öglor för bälte Reglage wire för huvudströmsbrytare Heigo bur fastsvetsad med plattor 15" telefonfälgar med Michelin Pilot Alpin 205/65 R 15 Under 2005 gjorde vi följande: Plast fram skärmar Plast huv Plast sidorutor Plast front Plast splitt Nya stötdämpare fram Bilstein Club Sport (nurburgring edition) Monterat en 27mm framkrängare Monterat kränghämmare bak Övre fjäderbenslagringar i rödeloxerad aluminium,inkl uniball,justerbar camber 1,3grad extra. Specialgjorda BBS Magnesium fälgar 16"och 8" breda (passar 225/50 R 16 och 245/45 R 16) med Michelin Pilot Sport Cup. Under 2006 har vi gjort följande: Vinge bak Nylackad (vit) Nya dekaler (Michelin) Pagid bromsbelägg bak körda 2 dagar. Pagid bromsbelägg fram körda 1 säsong. Ferrita avgassystem K&N luftfilter Nytt oljefilter och ny olja Nya stötdämpare bak Bilstein Club Sport (nurburgring edition) Pris 85,000 Kr Ring eller maila 0706-42 30 70 / jjohncke@hotmail.com Bilen står i Stockholm
_________________ Joakim Jöhncke |
|
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
![]() |
SÄLJES
|
1622 besök totalt |