| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Mitsubishi Colt GLXI -91
|
1796 besök totalt |
|
Supersportig bil i nyskick. Besiktad till 2007-04-30, skattad till någon gång också. Automobils A-sprint på hysteriskt mind-bogglingly snabba 1,07 minuter. Michelin Energy R-däck (R=regn, eller nåt). Drivhjulsdrift. Aktiv växellåda. Galvanisk viktborttagning. Blingvindruta med stjärnmönster. Vid snabb affär kan Wunderbaum medfölja.
Mer info: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Ännu mer info: http://www.kraniel.com/page.asp?id=1 Pris? Mjööööhmmm... hade inte vindrutan varit som den är, tror jag 6' hade varit rimligt. Så vi säger väl 3500, färdigprutat (annars behåller jag den och snor styrväxeln. Eller, det kanske jag gör i alla fall). För att konkludera: bra bil om du behöver lösa ett tillfälligt transportproblem. |
||
|
|
||
|
|
||
|
Hmmm.... nu börjar det likna något. Om Jeppsson kommer hit - det skulle innebära ett bra party. Klart lockande. Men en femhundring OCH stark sås, det är inte heller så dumt....
|
||
Bäst du snabbar på innan de sparkar igång trängselskatten igen...
Annars får du ju dra det från priset förstås...
|
||
|
funkar bilen... är den besiktigad?? vågar men sätta tjejen i detta vrål åk till bil
om så är fallet bjuder jag 1500 plus en flaska jelzin vanilj vodka och en platta bärs och kommer å hämtar den innan helgen så du kan bjuda på en rejäl förfest:)
mvh nikke _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
||
|
Klart den är besiktad (det står till och med i första posten)! En litet märke i vindrutan efter en knytnäve och en sval doft av transmissionsolja i kupén är väl de största felen. För någon vecka sedan fick den åka till Söderhamn och hämta en bildörr åt en polare - så visst funkar den.
Får väl hålla budgivningen öppen en stund till, det här börjar ju arta sig!
|
||
![]() |
SÄLJES
|
1796 besök totalt |