| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: bbs rs 18" 5x120
|
2282 besök totalt |
|
En uppsättning BBS RS 8,5x18" renoverade i våras hos www.falgfixarna.se ET13 5x120 tillverkade -91 Renoveringen innefattade polering och riktning av yttre fälgbana, lackering av centrum och inrefälgbana i Guldkulör, byte av alla splitbultar, samt nya emblem Däcken är av märket Fortuna 235/40 Pris: Bud
_________________ Michael Ralston |
||
det kan vi nog lösa om du inte är intresserad av däcken trevligt event det där, tycker det var ett bra upplägg med visning av idealspåren och bra med konerna vid svängarna förutom att dom låg mitt i banan efter ett tag _________________ Michael Ralston |
||
|
runt 17`000 utan däck
Säljer helst med däck då jag inte har någon nytta av 18" däck +att maskinen vi har på jobbet inte gillar så stora fälgar så jag måste lämna iväg det för att inte skada fälgarna vid avmontering. men vill du verkligen inte ha däck så kan vi lösa det. _________________ Michael Ralston |
||
Prova www.felgen-garage.de _________________ Raymond Andersen |
||
jag har 16"liggandes som satt på min bil när jag kopte den, dock i bedrovligt skick och samma bultmonster som dessa dvs 5x120 _________________ Michael Ralston |
||
![]() |
SÄLJES
|
2282 besök totalt |