| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Söker bilder på svenska ACID
|
979 besök totalt |
|
HejHej Jag är i farten med att bygga en seven kopia, men har sedan början gått i tankarna om en vacker kaross. I förrgår såg jag att Ulf B. tydligen byggt något i den stilen jag vill bygga. Det jag hittade var En bild på detta forum =) Finns det fler bilder att få tag i? sensor-racing sidan verkar lagt ner. otroligt tacksam för inspirerande svar =) (man kan alltid sitta och titta på lemans bilar, men motorn är i fel ända och dom är en smula större.) Mvh Tobias W _________________ Tobias Widerlöv Busbilar: Super seven, 3000GT. |
|
Skicka ett pm till "Björn Persson" här, han känner Ulf så han kan säkert fixa fram bilder.
|
|
Acid
Hejsan Just nu så håller jag på att jobba på en helt ny sida som kommer att heta UlfDesign.com.... men kommer tyvärr att dröja ett tag innan den är uppe. Men PM mig en mail adress så kan du får hur många bilder som helst... dessutom så kan du får priser osv på kaross eller hela byggsattsen. Ha det gott så hörs vi Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
![]() |
Bilder o videos
|
979 besök totalt |