Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1108 besök totalt |
Nu byter jag...
Hej, nu byter jag signatur från "Kallerman" till "Westfield" för att markera att bilen är beställd och anländer mitten av juli. Jag tror det här bäst beskriver mina känslor: ![]() ![]() ![]() PS. Har kört Golfen ner till Frankrike (Nice) på två dar - Turbo power rules när man ska åka fort på Autobahn. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Re: Nu byter jag...
Tar du med den till Gotland? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Byggsats var det ja... Vad kör du istället, Miata? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Grattis !!!!!
Då har du en helt underbar vinter att se fram emot !!! ![]() "enligt liggande byggplan blir jag klar till nästa sommar..." Jag känner igen den här meningen på något sätt. Jag sa samma sak........ för två år sedan. ![]() Som redan efterlyst så vill vi veta mer... vi vill veta allt !! ![]() |
||
(Jag är på semester i Frankrike - därav de sporadiska inloggningarna).
Jag har beställt ett grund-kit med lite extraprylar såsom aluminium spindlar och hubbar, stående pedalställ med bromsvåg, bränsletank med givare samt styrsnäcka, lite kulleder, löstagbara bakre skärmar, huv med scoop (inte V8-huven) osv. Detta för knappt 80'. Se bild nedan för bild på huven (som tydligen är ny). ![]() Färgen är bestämd till "Crimson red" och är alltså så nära riktiga röda sportbilar (typ Ferrari) som jag såg det. Jag har inte beställt någon vindruta eller lull-lull - det blir en så nära race-maskin man kan komma utan att gå "balls-out" och lägga hur mkt $$ som helst. Det blir en aero-screen som på bilden. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1108 besök totalt |