Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Racing utrustning overall 3-lagers mm
772 besök totalt
wahlbeck
Hyltebruk
Här sen Sep 2006

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare

köper racing overrall 3lagers fia-godkänd (ett måste) och annan utrustning till overallen som underställ mm str62 obs måste vara str62 annars e den fö liten och den måste vara fia godkänd för banrace alltså 3-lagers dag tid 0345-71240 kvälls tid 0345-71303 ring inte efter 9 på kvällen hör gärna av er på min hotmail svara inte alltid i telefonen

Stockholm
Här sen Mar 2003

Re: K: Racing utrustning overall 3-lagers mm

wahlbeck skrev:
köper racing overrall 3lagers fia-godkänd (ett måste) och annan utrustning till overallen som underställ mm str62 obs måste vara str62 annars e den fö liten och den måste vara fia godkänd för banrace alltså 3-lagers dag tid 0345-71240 kvälls tid 0345-71303 ring inte efter 9 på kvällen hör gärna av er på min hotmail svara inte alltid i telefonen

Nu vet jag förstås inte vad du tänkt dig, dvs vad du kommer att köra osv, men det kanske skulle vara intressant att kolla på www.stand21.se eller www.stand21.fr. Om du vill ha mer information kan du ju alltid ringa Ulli (en av damerna här på Rejsa). Hennes kontaktuppgifter (och mina!) finns på ovan nämnda .se adress.

www.sticka.se
www.schwedenkreuz.net
Citera
SÄLJES
772 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande