| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Testar gräset på Anderstorp
|
1 besök senaste veckan (1820 totalt) |
|
Sökte runt lite men hittade inte riktigt vad jag är ute efter. En sida där man kan ladda upp egna filmklipp? Menar inga stora filer utan mellan 10-30mb. Helst gratis och så smidigt som möjligt
/ Toni Ahlqvist Edit: La upp filmklipp på Putfile http://media.putfile.com/avakning-an |
||
|
Re: Lägga upp filmklipp?
www.youtube.com www.metacafe.com sen har väl Microsoft startat någon ny sån tjänst häromdagen har jag för mig..... |
||
|
www.streetfire.net funkar bra
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||
|
Tackar för svaren, ska testa dessa ikväll
Är det smidigt för totala dataamatörer att ladda ner sen? Vill ha nåt typ en länk som man kan kika eller ladda ner filmen direkt på utan att behöva leta? Kanske dessa alternativ är såna, ska testa iaf |
||
|
www.putfile.com höll jag på att glömma!
Väldigt smidigt sida du får din egen sida, jag har tex: www.putfile.com/sliparn välj om filerna ska vara tillgängliga för alla eller ej. tycker att google är lite bökig och det tar ofta lång tid innan filmen kommer ut (de granskar allt innan det läggs ut) _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||
putfile.com får min röst
Go film på traktorracet
_________________ Daniel Runn Mappad för E85 - Twin TURBO Project Started... Black Pontiac Trans Am WS.7 www.ws7.se |
||
|
Tackar för alla svar, Putfile fick det bli, klippte ihop lite snabbt ett klipp från min avåkning på SLCs tävling i Anderstorp och som tack ska ni få se det
http://media.putfile.com/avakning-an Förartabbe jag vet
|
||
|
Var det ett lokalt regnväder där, Toni?!
Eftersom det var så halt och torkarna skulle slås på... Exakt vad hände när det släppte? Du går in tight ganska så tidigt jämfört med hur jag kör, vi har ju dock ingen diffbroms... och bakänden kom ganska snabbt, vår bil är nog lättare att gasa sig ur en sådan situation. Har fått några liknande ställ men framför allt när man går för hårt in i en långsammare kurva, t.ex Hansen kurvan. _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
|
|
||
![]() |
Bilder o videos
|
1 besök senaste veckan (1820 totalt) |