Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2346 besök totalt |
Förra årets final hade ingen kö ända ut till motorvägen.
Men det kan ju ändrats till i år i och med ökade publiksiffror allt eftersom säsongen har gått. Dessutom har vi ju titelstrid mellan Björk och Göransson. Själv brukar jag anlända kring 8-9-tiden och då brukar det inte vara köer. _________________ Johan Meissner |
||||
Bra Magnus.
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Exakt, lyssnar för fullt ((= http://stcc.se/ gröna rutan på höger sida _________________ Roger Zetterlund. Cupra Ateca. |
||||
Lyssnar jag med! Verkar mycket spännande och tajt! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Stod grindvakt på ett soligt Mantorp, något jag tvingas till pga att jag kör i ÖSK...
![]() Mkt spännande sista tävling i STCC. Tony Rickardsson 2:a i Porsche-heatet. En sjukt trevlig Ferarri FXX (Enzo) ylade runt banan med gäster. ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Trevlig dag på Mantorp. Synd bara att STCC inte körs med samma glöd som JTCC eller S60. Hej vad dom kör med en helt annan kroppsdel än hjärnan..
![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Trevlig dag i solen (mestadels).
Spännande, uppkörningen av Pappunen i MC klassen har hårig! Undrar om det är han som är så bra eller dom andra som är mindre bra? STCC racet blev ju som det blev. Thed ropade på hjälp när Flash var på och puttade på han. Göransson hade mått bra av att ha lite mer folk som hjälpte honom. Full redogörelse med bilder på www.ssij.nu // Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||
Jag var oxå och kikade på STCC (För första gången faktiskt) i helgen. Var en kanon dag och tur med vädret och allt. Blev en massa bilder, tänkte jag kunde visa några smakprov här:
En överlägsen Richard Göransson Hård attack på curbsen Forumla Renault Resten av bilderna hittas HÄR /H _________________ Henrik Brosenius [url]foto.brosenius.se[/url] |
||||
Var oxå där
![]() Mina bilder är dock inte så bra, tagen med mobil.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.angelikas.net/peugeot/Stcc011006/Video004.3gp _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2346 besök totalt |