| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Delar M3 e30 och S14
|
3121 besök totalt |
|
Jag väcker lite liv i min gamla annons med lite nytt, tyvärr hann jag inte riktigt ta hand om de förfrågningar som jag fick förra gången så det blev en hel del kvar! Fortfarande lite S14 delar tillsalu! Evo spridare 3 st är kontrollerade i bänk och 1 st är helt ny orginalspridare 4st komplett Nya 2.5 liters kolvar komp 10,2 med kolvbult och clips Mycket fint 2.3 liters block, inga repor osv SÅLT Kolvar 2.3 liter till block ovan med kolvbult och clips ser bra ut. Lite slitage bör kontrolleras av köpare innan försäljing oljepump original 2.3 liter original grenrör SÅLT Vevstakar, jag har 3 stycken vevstakar liggandes, den 4:e är defekt men övriga ser fina ut. De begagnade delar har gått 10500 mil M3e30 delar Framstolar och baksäte i mycket fint skick, grå svart tyg SÅLT Krängningshämmare fram och bak Pris: Vettiga bud! PM, mail och telefon 0733-430410 _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
|
Bump! (Det är väl okej med års intervall
)
(ops, sorry Gustav jag vet inte om du har fått något svar från mig, jag har varit väldigt inaktiv på rejsa ett tag så jag har nog missat dig, hoppas det löste sig för dig ändå.) _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
![]() |
SÄLJES
|
3121 besök totalt |