Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3915 besök totalt |
Rejmerallyt i Örebro 7/10?
Är det någon som ska köra Rejmerallyt i Örebro 7/10?Ska ut och plåta är det tänkt,vore bra att veta om någon ska gasa för då kan ni skriva startnumret så man har extra koll ![]() |
||||||
Rackarns,ja ja det går ju fler tåg.Hur blir det den 14/10 på Rikspokalen?Daniel skulle väl kanske hit och gasa då tror jag. |
||||||
Dom släpper kartor och program på lördag morgon på Rejmes,på Nora MK:s sida ( www.noramk.com ) finns det en tidsplan.12.01 åker första bil från Rejmes. |
||||||
Tror Fredrik anmälde oss till det i går ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||
Lysande!!!Skriv bara vad ni har för startnummer senare här så jag vet när jag ska fota som bara den ![]() |
||||||
Hoppas du är morgonpigg
![]() ![]() Tidsplan för rallyt: http://web.telia.com/~u56002980/rejm _________________ Tobias Carneling Skoda Octavia RS (familjepulka) Seat Ibiza Grupp H (Rallybil) |
||||||
Hmm,morgonpigg???Första bil går från Rejmes 12.01?Lär nog vara på plats ![]() |
||||||
109 ligger i minnet,vi kan fixa bilder via mail efter rallyt (OBS!!!Gratis)! |
||||||
|
||||||
Jag dyker upp med kameran i högsta hugg om det inte dyker upp hinder, typ tanten vill annat.
Kanske man får fånga lite våghalsig körning, typ den här: ![]() Från Cramo-sprinten 16/9. (jodå, det blev stopp och upp och ner) _________________ Pegasus 7Plus |
||||||
Fick just reda på att sträckan jag tänkte stå på kommer att vara SS4 och då hinner jag inte iväg på festen på kvällen.Nu blir det SS1 bakom Rejmes istället
![]() |
||||||
Jajjamensan, samma gamla bil som vanligt. Sen vet man ju aldrig hur morgonpigga folk är på dagen efter fredag ![]() Jag ska försöka sladda lite extra på SS1 så du får någon bra bild! _________________ Tobias Carneling Skoda Octavia RS (familjepulka) Seat Ibiza Grupp H (Rallybil) |
||||||
Låter mycket bra det!!!Morgonpigg lär jag vara efter att ha kollat Formel 1 mellan 06.00-07.00 och efter det ha varit i Hallsberg och fotat syrrans dotter när hon kör en endurotävling ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3915 besök totalt |