| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Rejmerallyt i Örebro 7/10?
|
3936 besök totalt |
|
Är det någon som ska köra Rejmerallyt i Örebro 7/10?Ska ut och plåta är det tänkt,vore bra att veta om någon ska gasa för då kan ni skriva startnumret så man har extra koll
|
||||||
Rackarns,ja ja det går ju fler tåg.Hur blir det den 14/10 på Rikspokalen?Daniel skulle väl kanske hit och gasa då tror jag. |
||||||
Dom släpper kartor och program på lördag morgon på Rejmes,på Nora MK:s sida ( www.noramk.com ) finns det en tidsplan.12.01 åker första bil från Rejmes. |
||||||
Tror Fredrik anmälde oss till det i går _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||
Lysande!!!Skriv bara vad ni har för startnummer senare här så jag vet när jag ska fota som bara den
|
||||||
|
Hoppas du är morgonpigg
, jag kommer åka föråkare...
Tidsplan för rallyt: http://web.telia.com/~u56002980/rejm _________________ Tobias Carneling Skoda Octavia RS (familjepulka) Seat Ibiza Grupp H (Rallybil) |
||||||
Hmm,morgonpigg???Första bil går från Rejmes 12.01?Lär nog vara på plats Är det gröna 240:n som ni kör med då?
|
||||||
109 ligger i minnet,vi kan fixa bilder via mail efter rallyt (OBS!!!Gratis)! |
||||||
|
||||||
|
Jag dyker upp med kameran i högsta hugg om det inte dyker upp hinder, typ tanten vill annat.
Kanske man får fånga lite våghalsig körning, typ den här:
Från Cramo-sprinten 16/9. (jodå, det blev stopp och upp och ner) _________________ Pegasus 7Plus |
||||||
|
Fick just reda på att sträckan jag tänkte stå på kommer att vara SS4 och då hinner jag inte iväg på festen på kvällen.Nu blir det SS1 bakom Rejmes istället
|
||||||
Jajjamensan, samma gamla bil som vanligt. Sen vet man ju aldrig hur morgonpigga folk är på dagen efter fredag
Jag ska försöka sladda lite extra på SS1 så du får någon bra bild! _________________ Tobias Carneling Skoda Octavia RS (familjepulka) Seat Ibiza Grupp H (Rallybil) |
||||||
Låter mycket bra det!!!Morgonpigg lär jag vara efter att ha kollat Formel 1 mellan 06.00-07.00 och efter det ha varit i Hallsberg och fotat syrrans dotter när hon kör en endurotävling Hur pigg jag är på söndag vill jag inte ens tänka på efter Formel 1:en 06.00-08.00 och sen en jätte endurotävling till i Hallsberg
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3936 besök totalt |