Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14305 besök totalt |
Pär man ser ju att dina dämpare funkar
![]() Tyckte du skötte avåkningen exemplariskt och det är ju ett "bra" ställe att åka av på samt att man får en tankeställare av att åka av _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
Daniel, jag vet hur det är. SweAnders åkte med mig och visade hur man tog sig runt Sturup Raceway förra hösten, de tjugo minuterna som gick bäst var när bandet hade tagit slut ![]() ![]() Nu har jag alltid med mig minst 2 band och laddar batteriet. Men ärligt talat tror jag nog att en kamera med band i nåfon form funkar bäst i en bil. HA det bra Daniel, så hörs vi! ![]() ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
http://83.227.160.26/porsche/pcsknut
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
Tror inte det. Fast vid närmare eftertanke tror jag den knappt kränger alls. Det är nog därför jag inte fotade den, det ser ju inget spännande ut ![]() Fast... nu vet jag ju inget om orsak och verkan, men när du passerat krönet lät det som du höll på att fippla en massa på gasen och bilen såg lite orolig ut. Den kanske var det innan och du justerade det med av/pådrag? Hur som helst verkade det inte riktigt optimalt. Kanske något att jobba på? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och med CSL:en ber jag att få tacka för mig, har inte mer att erbjuda just nu. Är det förresten någon som vet vad som hände den vita 993:an? Jag noterade bara att den stannat ute på banan och bogserades in i depån. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tack för alla fina bilder Patrik, hoppas du kommer på mötena till nästa år också!
![]() Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
Låter bra att det inte kränger så mycket
![]() Jag fick ett rejält uppställ efter krönet på första passet så efter det var jag relativ försiktig tills slutet på sista det det laddades på ordentlig igen ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||||
Liten film i din PM-låda du har... /A _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
I någon form lär jag säkert dyka upp. Man kanske skulle chocka omvärlden med att faktiskt köra lite bil på banmötena också... Kunde ju vara kul som ömväxling. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Du är jättevälkommen ut på våra banor.. ..så länge som du har fixat en backup som håller i kameran.. ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Du om någon borde väl vara bekant med "In car-camera". Borde väl funka med stillbildsvariant också? Det vet jag ju förresten att det gör, körde ju med handhållen variant på ett par av Autostradales träffar.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Så du har tänkt köra åttor runt oss och plåta från alla vinklar då eller..? ![]() Låter kalasbra! ![]() ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Den dag en 924S åker åttor runt dig på nån bana borde du nog fundera över alternativet frimärksamling
![]() ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Är det någon som sitter på fler bilder med en svart 997S(XMA054), körandes i gul/vit grupp så får ni gärna maila dem till mig. Vore också kul med högupplösta ex av de bilder som är postade.
Tack för en underbar bandag _________________ Rickard Kähler |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14305 besök totalt |