| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Ascona B 2-dörrars
|
1121 besök totalt |
|
Är intresserad av att få köpa en Opel Ascona B (endast 2-dörrars), helst besiktigad, men även bra objekt är av intresse. Maila nicklascarlsson79@hotmail.com Tar tacksamt emot bilder, info. Och prisidéer. _________________ Nicklas Djerf |
|
Den här bilens nya ägare ska sälja vidare den. Fultuff.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Egetligen inte en Ascona, jag vet... _________________ Alexander Widell Opel Kadett Coupe -75 Buell XB12S -08 |
|
Jag har en som eventuellt är tillsalu. Vet antagligen mer efter helgen.
Besiktigad utan anmärkning i somras (kommer inte ihåg om det var i maj eller juni). Fick beröm på avsaknaden av rost. Dock börjar det komma lite i skärmkanterna bak. Under har jag lagat den. Splitterny högerframskärm. 2.0 CIH motorn. Nya bromsskivor fram. I övrigt hel och fin i inredningen, vilket antagligen inte spelar nån roll för den skall väl rensas. Förarsidans ruta går inte att veva ner då vevmekanismen i dörren har gett upp så rutan är stummonterad. Har alltid startat och funkat utan problem. Kanske har glömt nåt viktigt men jag skriver i så fall igen om jag kommer på nåt mer. _________________ ______________ Andreas Nyström |
|
hallå igen!
är fortfarande på jakt efter en om priset känns rätt. du kan väl skicka ett mail med info. till mig? gärna med bilder, jag har en bra bit till karlstad.
nicklascarlsson79@hotmail.com _________________ Nicklas Djerf |
![]() |
SÄLJES
|
1121 besök totalt |