Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3783 besök totalt |
Är det bra väder kanske jag kommer över en av dagarna och kör fm.
![]() Em skall jag jobba! > ![]() Åker blå Porsche 968 CS med vit CS logo på sidorna. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
och jag kör den ena! ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Via Michelin säger 66 mil, via A1, men de som var nere på svenskhelgen sa att det var mycket vägarbeten och Stau på A1, så en hel del valde tydligen A7. Kör försiktigt! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Jo jag såg det, man borde greja det på 6 timmar tycker jag, med lite stopp och kisspaus.. _________________ Henrik Troeng |
||||
Precis hemkommen från Ringen. Köpte ett årskort i morse(!!) och det tog lite tid så jag blev inte först ut, men det var riktigt måttligt med trafik de första två timmarna. Dimmigt, men när jag åkte strax efter 12 kom solglasögona på.
![]() Hann med att träffa en hel del både svenskar och friska norrmän. GRC är nere och kör i helgen, sin kombinationshelg med Spa imorgon. Kul! Bla en del RS4, RS2, Cayman S, GT3 RS, M3 E36:or, 911:or, en Ferrari (gul) och lite smått o gott. Hoppas du gilla åkturen Samuel? Hann inte ta några bilder direkt, men ni kan väl fylla på här när ni kommer hem. PS. Herr Stuck körde en BMW ringtaxi idag. Häftigt!! DS MVh, _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Lång historia, men det blev inte så!! Men nu är den u hamn.. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Är nu hemma efter en (som vanligt) fantastisk helg i Paradiset.
Perfekt väder söndag-måndag och bra förutsättningar för turistkörning, bortsett folkanstormningen i söndags, då blev det lite trångt. Blev ganska så mycket körning för egen del, men brist på bromsbelägg gjorde slut på det roliga två varv för tidigt. Sånt som händer. Fick se ett trevligt VLN-race i lördags också.
Jajjemen! ![]() Det var en fröjd att åka med i ditt höga tempo. Man tackar! _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
_________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||
Tack ska Ni ha. Delad glädje är ju dubbel glädje.
Måndagen blev ju lite av en höjdpunkt må jag säga. Körde 15 varv, och stundtals så var det riktigt lugnt ute på banan. Passerade 100 varv totalt denna dag, samt putsade lite tider. Totalt 25 varv på "halvårs-kortet". Även betydligt mindre motorcyklar, vilket är skönt. Hamnade bredvid en mkt trevlig branschkollega på Pistenklause, och en pizza och 4 öl senare insåg jag att det blev svårt att köra hem så jag hamnade hos "galna tanten" igen!! och idag blev det för första gången tid till att utforska borgen, byn och leta lite efter Sudschleife också. Härligt!! Visst är det svårt att åka därifrån??? ![]() ![]() Kanske dags för en tvätt? ![]() Audi R8 idag!! ![]() Utsikt ![]() Nurburg ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3783 besök totalt |