| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M50 motordelar och E30 prylar mm. *Sålt*
|
1280 besök totalt |
|
Säljer lite delar till M50B25: Twinmassesvänghjul M50 oljetråg till M50B20/23/25/28 för 3-serien. original grenrör M50 i gott skick. original spridare (gröna) till M50B25 i gott skick. E30 karossdelar: Motorhuv i mycket gott skick Zinnoberrot. Baklucka i samma färg med hål för vinge. Vingen medföljer bakluckan. Säljer en uppsättning nyrenoverade bromsok för E30 bak. Skicket är långt mycket bättre än nytt. Har även främre länkarmsbussning bak med M3-bussningar i för E30. Alla grejor är i bra skick och gör ingen besviken. Maila vid intresse! Grejorna finns i Göteborg nära Gamlestan.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Tjena olaf!
Visst har jag annat oxå. Dimljus finns nog, skicket beror lite på vilken sida du behöver. Ratt... jag har någon momohistoria i trä, men det skall nog finnas en annan ratt oxå. Dörrhandtag insida vete 17 om där finns mer än det jag själv behöver. Du får väl svänga förbi verkstan någon gång och rota lite i hyllorna.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
Ja då var det dags att göra något åt de där halvdöda annonserna som ligger ute...
Twinmassesvänghjul M50, detta har jag slängt i skrotbingen. oljetråg till M50B20/23/25/28 för 3-serien, finns kvar. original grenrör M50 i gott skick - Dessa fick göra svänghjulet sällskap i skrotbingen. original spridare (gröna) till M50B25 i gott skick, finns kvar. E30 karossdelar: Motorhuv i mycket gott skick Zinnoberrot, är såld. Baklucka i samma färg med hål för vinge, finns kvar. Vingen medföljer bakluckan. Säljer en uppsättning nyrenoverade bromsok för E30 bak. Skicket är långt mycket bättre än nytt, dessa ok finns kvar. Har även främre länkarmsbussning bak med M3-bussningar i för E30, är sålda _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
![]() |
SÄLJES
|
1280 besök totalt |