| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Skalstol - omp (Annons ändrad!)
|
4 besök senaste veckan (1776 totalt) |
|
Har en skalstol med uttag för 6-punktsbälte till salu. Färg : Svart Priset på denna stol är satt till 1500 kr. Har varit FIA-godkänd men har några år på nacken så vet inte hur det är i nuläget. Bilderordnas till kvällen/helgen. Ser gärna att köparen hämtar stolen i Västerås. /Micke _________________ Mikael Olofsson |
||
|
Hm, förstod att denna fråga skulle komma...
Jag ska försöka kolla upp detta och uppdatera samtidigt jag lägger in bilderna. Skulle tro mellan 6-8 kilo men jag förmodar att du vill veta den exakta vikten. Återkommer
Kan tilläggas att den endast är stolen och inget underrede. _________________ Mikael Olofsson |
||
|
|
||
Kan det kanske vara . Problemet är att jag bor i Linköping och har min bil + alla tillbehör i Västerås. Jag har inte tittat på stolarna på ca 1 år och mitt minne räcker inte så lång tillbaka i tiden att jag kommer ihåg modellbeteckning på den. Ska uppåt nästa helg så om det är någon som vill/måste ha den infon så ordnar jag det självklart men tyvärr inte innan helgen v.42
_________________ Mikael Olofsson |
||
Jag använde pluralis pga av jag har två skalstolar till bilen men endast en av dessa är till salu. Den andra skalstolen (som ser exakt likadan) är av märket Sparco och denna har jag tills vidare valt att ha kvar pga att jag är ute efter en annan skalstol till förarsidan av modell Sparco Circuit. Kan hända att jag vid ett senare tillfälle säljer min Sparco-stol också beroende på om jag köper en eller två nya stolar till mig själv. Mitt fel av att använda pluralis i annonsen så nu har du/ni fått en förklaring av mitt misstag
Ring gärna så slipper jag göra fler misstag i denna annons
/Micke 013-139399 0707-358465 _________________ Mikael Olofsson |
||
|
Jag förstår...
Man har ju en del kära ägodelar!
Jag är intresserad, men det där med hämta i Västerås är inte aktuellt. En ordnad frakt till Göteborg och det hela hamnar helt plötsligt i annan dager.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
Jag har en som ska komma och hämta den i Linköping men om inte detta sker så skickar jag ner den till dig, är detta ok? det blir i nästa vecka i så fall Mvh Micke _________________ Mikael Olofsson |
||
![]() |
SÄLJES
|
4 besök senaste veckan (1776 totalt) |