Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1796 besök totalt |
S: BMW e30 -84, M3 breddad -84
Jag ska nu sälja mitt tilltänkta projekt pga tid och platsbrist. Det är en 323i från -84 som är ombyggd med m3 breddning, kjolar samt front och bakdel. Ring gärna för mer info. Bilden är tagen för ca ett år sedan, nu sitter det org. fälgar på den. Finns i Karlstad 11.000:- eller bud 070-2200957 Bild: http://forum.lazzat.se/attachment.ph ![]() _________________ Joakim Karlsson |
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
Ja, motor följer med men bilen har stått still sen jag köpte den och häromdagen startade den inte. Detta är främst ett objekt för tex banåka eller liknande. Bara plasten på den kostar mer än vad jag begär för bilen men väghållning och motorn behöver ses över.
_________________ Joakim Karlsson |
Jag har en likadan, men en -90. Går inte att regga med M50 motorn. Behöver en äldre.. Ska suga lite på det...
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1796 besök totalt |