Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Vilket märke på coilovers passar mig bäst?
<<   1, 2
6597 besök totalt
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003

Prata med motorsportavdelningarna hos exempelvis H&R, Bilstein lr KW. Har själv varit i kontakt med KW Motorsport och dom är mycket hjälpsamma, dessutom har de satser som inte finns i deras vanliga produktkataloger, dom har inte ens art. nr, men det finns tävlingsprylar som Team i tex VLN använder till inte allt för blodiga pengar. Deras 3-vägsjusterabara tävlingsdämpare till MB 190 lå g på 17 000 kr vill jag minnas, och det är kit som egentligen "inte finns".

Erik Petersson
Kalmar
Här sen Jun 2003

Jag har fått ett bra pris på H&Rs clubsportkit. Är dessa bra för en blivande banträffsbil som kommer rulla 95% av tiden på r-däck?

Cupra Leon ST VZ Extreme -25
Citera
Erik Petersson
Kalmar
Här sen Jun 2003

Det är alltså ingen som har åkt på ett H&R clubsport kit någonsin? Det är inte heller någon som hört något om dessa? Nu blir jag faktiskt lite besviken. =(

Citera
RS 1800
Göteborg
Här sen Feb 2003

HRs coilover kit är ju inte jättehårde, men det blir en bra kompromiss. Det tråkiga är att dom inte går at ställa mer i än i höjdled. får man lov att fråga vad du betalar för dom?

Erik Petersson
Kalmar
Här sen Jun 2003

Jag vet inte hur pass billigt eller inte det är, men som jag förstått det så är det framtaget med bankörning som främsta mål, men en liten kompromiss åt gathållet för att kunna köra på gatan. De bör mao fungera bra med r-däck. Om någon vet mer så är det mkt välkommet!

Citera
Skruva banåkabil
Vilket märke på coilovers passar mig bäst?
<<   1, 2
6597 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande