| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Helt nya BBS Lemans fälgar med Michelin Pilot sport cup d
|
4791 besök totalt |
|
Helt nya BBS Lemans fälgar med nya Michelin Pilot Sport Cup däck. Fälgarna är köpta för att passa Audi TT Quattro utan modifieringar, Passar många andra bilar också som har Bultdelningen 5x100mm så som Subaru med flera. Fälgarna mäter 18x8,5" ET25 fram och 18x9,5" ET30 bak, fälgen är en 3-delad split fälg som är topp of the line fälgen från BBS. Däcken är 245x45x18" fram och 265x35x18" bak. Kan skickas över hela sverige med postförskott. 0733-681616 Audi_dp@hotmail.com MVH oscar Larsson
_________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
Står så i OCL Brorssons fälg katalog ialla fall
MVH oscar Larsson _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
|
Men va f-n!?!?
Är BBS LM 2-delade?
Har ju alltid trott att de var 3-delade... Nu rasar hela min världsbild samman... EDIT: kan man verkligen smida en fälgbana i ett stycke? Låter komplicerat.... |
||
|
Jag har en uppsättning BBS lemans på min GTR och dom är endast 2-delade iaf.
Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Kanske kan stämma att dom bara är 2-delade. Vet ialla fall att i någon gammal OCL katalog stod det att det var en 3-delad splitfälg. Strunt samma det är en grym fälg i vilket fall som.
Fälgarna finns kvar fortfarande. MVH oscar Larsson www.dap-engineering.se www.ofiengineering.se Moses Bil & Lack Sellholm Tuning _________________ Oscar Larsson POWERed by -------------------------------------- Moses Bil & Lack AB Porsche center Borås GT Motorsport SMR Design By Bond |
||
![]() |
SÄLJES
|
4791 besök totalt |