| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW godis (garagerensning)... M-POWER prylar
|
2343 besök totalt |
|
Det är dags att rengöra verkstan. Jag har under åren samlat på mig massor med BMW delar, känner att jag behöver göra plats för annat i verkstan listan kommer att uppdateras dagligen då det hela tiden dyker upp nya grejer.
Exempel på godis, Komplett M5 3,8 topplock med någon krökt ventil. 3500:-
Komplett Block M3 3,2 -97 med fräsha kolvar och vevaxel, 7000:- Komplett M3 3,2 topplock med allt som hör till, med kamaxlar och ventiler SAMT Vanos och en låda med tillbehör 7000 :- M5 -92 växellåda, bakklump, vattenpump, Bromsar och skivor, 150 - 4000 kr M3 -97 komplett chassie runtom (fjäderben, stötdämpare och fjädrar) 3500 för orginal + 1500 för sänksats Komplett M52B28 motor 2,8l -96 eller -98 kommer inte ihåg med kabelhärva. 6000:-/bud
318 motor komplett med kabelhärva o allt -89a. 2000 spänn eller bud Flera olika växellådor, kylare, bromsar osv som jag har väldigt lite pejl på. (ska kolla mer med bilder o dyl.) Listan uppdateras med den takt jag hittar en kamera och orkar ta mig till delarna. kontakt: 0704240205 |
||
Tja, altså jag vet faktiskt inte vad det är för utväxling, Men det rullar fint, båda åt samma håll. Ska ner till göteborg imorgon, så ifall någon vill något så kan jag eventuellt ta med det ner. Hade tänkt mig 3000 för diffen, eller bud såklart.
|
||
Altså jag kom över M3 grejerna då förra ägarens bil började brinna. Så större delen av kabelhärvan och andra plastdetaljer i motorutrymmet började ändra skepnad så för att vara på den säkra sidan plockade jag loss toppen från blocket för att kontrollera så inget hade hänt, och mycket riktigt så är det inga problem alls. Bilen var en -97a med 7000mil på mätaren. Med tanke på miltalet så hade jag tänkt mig rundaslängar 7000 spänn för toppen och det som hör till och 7000 för blocket med kolvar osv. eventuellt är vevaxeln bortlovad men inget bestämt ännu.
/Isse |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2343 besök totalt |