Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
www.racingsportscars.com
727 besök totalt
Wankelsport
Kungälv
Här sen Feb 2003

Trådstartare
www.racingsportscars.com

Tror inte att denna sida varit uppe förut. Väl värd att kolla in:
http://www.racingsportscars.com/
Mycket omfattande fotoarkiv med bilder på racebilar av historisk karaktär ända fram till dagens racebilar. En personlig höjdare var att kolla igenom IMSA-serien under sent 70-tal fram till ca 1985 och se alla bilar som deltog, t ex Porsche 935 K3, RX-7 GTU mfl.

Efter att ha tittat igenom alla IMSA bilder från 78-85 är jag heltorsk på att bygga min blivande Roadsport B RX-7 som en utseendemässig replika på en IMSA GTU RX-7a, ca 1982. Det som hindrar glädjen är att mariahmotorsports vill ha $2753+$530 för ett kit (inklusive bakspoiler). Sen tillkommer ju dessutom frakt, tull och moms på det priset... Nån som vet om ett fraktbolag som är billigt....?
Vad gör man!?!

Citera
Daniel Steiner
Sjöbo
Här sen Apr 2003

Hjälpmoderator

Re: www.racingsportscars.com

Wankelsport skrev:
Tror inte att denna sida varit uppe förut. Väl värd att kolla in:
http://www.racingsportscars.com/
Mycket omfattande fotoarkiv med bilder på racebilar av historisk karaktär ända fram till dagens racebilar. En personlig höjdare var att kolla igenom IMSA-serien under sent 70-tal fram till ca 1985 och se alla bilar som deltog, t ex Porsche 935 K3, RX-7 GTU mfl.

Efter att ha tittat igenom alla IMSA bilder från 78-85 är jag heltorsk på att bygga min blivande Roadsport B RX-7 som en utseendemässig replika på en IMSA GTU RX-7a, ca 1982. Det som hindrar glädjen är att mariahmotorsports vill ha $2753+$530 för ett kit (inklusive bakspoiler). Sen tillkommer ju dessutom frakt, tull och moms på det priset... Nån som vet om ett fraktbolag som är billigt....?
Vad gör man!?!

Container, kolla med Butterfly tex.

Kolla med närmsta jänkeklubb annars, eller köp en vinkelåttanytt i kiosken =)
Nackdelen kan vara att de inte åker så ofta?

www.racingsportscars.com
727 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande