| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
behöver data bilder på nurburgring klistermärket!
|
1, 2 >> 6018 besök totalt |
|
Re: behöver data bilder på nurburgring klistermärket!
Snyggt! Äntligen nån som tatuerar något meningsfullt! .
_________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
||||||
|
Scannat klistermärke:
_________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||||
|
Vi har bott några gånger hos "vår familj" i Adenau tillsammans med en tjej från Skåne som tatuerat in Ringen på ena smalbenet. Intill Ringenloggan finns ett rakt streck, det var tydligen en dragstrip någonstans.
Helt galen på att köra hoj är hon också... I år när hon åkte hem bestod hojen av mer silvertejp än av något annat material...
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Eftersom alla vet att man tatuerar den på vänster bröst, vid hjärtat?
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Tänk bara på att tatuera märket (underbar idé förresten!) på rätt håll så att du inte vrider det felvänt, har diskuterats mycket det här med hur Ringen-märket skall placeras rent rotationsmässigt.
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
|
Exakt den jag behövde Andreas!
jag ska tatuera in den på underarmen, och den ska vara så att dom andra ser den.. Om ni hänger me... så det är vell bara o ta den skannade bilden o vände den så att andra ser den?? vet inte riktigt hur jag ska förklara
men nån kanske förstår
mvh tim _________________ Tim Strindeborg Bmw M Coupe! |
||||||
|
den dan Lennart J vinner irace f1 ska ja åxå ha https://rejsa.nu/forum/images/avatar
sen hoppas jag att armco räkningarna dalar i framtiden så ja har råd att betala tatueriingen vitt,såsom regeringen påbjuder.. ps:enligt ryktena har de riktigt riktiga ringen veteranerna inte plats för nåra tatueringar pga av alla massiva ärr från hemsk spektakulära krasher! _________________ Robert Kinderwall pugge rc Btg 8:48 |
||||||
|
Kan kanske vara Erika från Malmö? Hon har egen lastbil (typ stor) med ringenloggan i guld över hela det blåa skåpet. Brukar köra hoj på ringen med ett gäng från malmö... Tuff liten brud det där
|
||||||
|
Ja, du har alldeles rätt, här är hon och dottern precis på väg att bege sig iväg hemåt och i bakgrunden byter rejsianen Johan B, blixten, om till r-däck.
Ursäkta mig för viss urspårning...
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
|
Hon har ju kört ut grejjer till mig flera gånger. Small world. _________________ Daniel Steiner |
||||||
![]() |
Nürburgring
behöver data bilder på nurburgring klistermärket!
|
1, 2 >> 6018 besök totalt |