| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Olja i fjäderbenet på E34?
|
1473 besök totalt |
|
Tog ned mina gamla fjäderben och dämpare ch fjäderbenen va skapligt fyllda med olja. Jag trodde då att dämparna va slut vilket de iof är. Men att de läckt ut en massa olja. Men såg nu i en tråd att han hade olja i fjäderbenen innan han monterade nya dämpare. Så min fråga: Ska man ha i olja i fjäderbenet innan man kastar i nya dämpare?? _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Bara för att lysa upp ännu mer. Ja, du ska ha olja i fjäderbenet. Ca 1dl brukar räcka
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||
Hhehe jo de va min slutsatts men alltid bra med rakapuckar! Tackar! Finns de näge specialverktyg för att skruva dän och ihop bilstein dämpare? Va Någe skum sockel när man skulle skruva där. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
rörtången gärna stor och fjäderbenet i skruv stycket!
_________________ jonny strand |
||||
haha oki den jag körde
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1473 besök totalt |