Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1192 besök totalt |
Har du inte anmält dig till superstage den 10 aug?
Varför har du inte det då? Tveka inte! Sista chansen att anmäla sig nu! Jag kommer plocka ut listan med vilka som ska ner inom några dar. ![]() _________________ ![]() |
||
Jag är anmäld, men i texten stod det att jag kanske skulle ha Yokohama 032:or på bilen då och det kan jag skriva under på nu. De anländer i morgon till mig.
Bara för att uppdatera informationen en aning. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Jag har inte anmält mig för att träffen är samtidigt som BMWCS tvådagarsträff på Knutan. Knutan smäller högre för mig
![]() Ser fram emot att titta på alla bilder och filmer som läggs ut på forumet när träffen är över dock,och gotta mig över alla fina tider som kommer att sättas. Hoppas att ni får riktigt kul, vilket jag är övertygad om att ni får. Eder Anders C _________________ /Anders C |
||
Hur gör man om man vill ändra nått?
Min bil kommer att ha fått en lättning och ställbara AVo-dämpare tillsdess (förhoppningsvis inget problem) Ska försöka hinna montera mina stålomspunnaslangar till bromsarna innan dess om alla nipplar håller för byte ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
På min bil blir det andra R-däck, Bridgestone istället för Toyo. Jag kommer dit och tittar även om jag inte får köra.
Jag har ju skaffat R-däck och fixat lite bättre camber sen förra gången så man är ju "lite" sugen. ![]() _________________ MVH Ingmar Truedsson Opel Kadett GSi på bana |
||
Re: Har du inte anmält dig till superstage den 10 aug?
Bara en enda!!!! ![]() https://rejsa.nu/?forum/xsuperstage_ _________________ ![]() |
||
Jag har rannsakat mej själv och mitt bilbygge.........och drar tillbaka min anmälan.
Det blir väl tajt........och om nu bilen skulle vara klar i tid, så behöver jag de fjorton dagarna till att sortera ut väghålningen...så jag kan göra bra ifrån mej på Karlskoga. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1192 besök totalt |