Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 36283 besök totalt |
Vaa? ![]() Han du med en körning till? Då får du starta en ny tråd från Gotland så vi får se mer bilder. _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||
Under tiden passar jag på att lägga till några till då. 10 sidor, inte dåligt...
![]() ![]() Wankelkamp. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tittar jag noga på bilden i orginalstorlek så kan man se värmen ifrån avgaserna göra luften "dallrig". Synd bara att bilens färg gör den svår att få riktigt skarp. ![]() ![]() Men Esas bil var ändå värst... Jag tror jag har 10 bilder på den, ingen blev ritigt bra ![]() ![]() ![]() ![]() Liiite sent bromsat... ![]() ![]() ![]() ![]() Under inbromsning. Men den säger ju inte så mycket. Ser mest väluppfostrat ut. ![]() ![]() Öhhh, skall framhjulet verkligen vara placerat där? Så, nu har ni sett godbitarna av de 589 bilder jag tog den där söndagen. Nu skall jag bara bläddra igenom de 450+ jag tog dagen innan på SLC-finalen och se om den tråden behöver kompletteras med något ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Tydligen inte
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Jaja, bilden med alfan tyckte jag var fin så jag är nöjd
![]() ![]() Är det nån som surfar här? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Jisses vad du låter kameran smattra
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Testa att dra ned "levels" lite. Bilderna är väldigt ljusa överlag.. Jämna ut nivåerna efter behov efter att du fått till en lämplig grundbas i bilden. Tror det kan funka helt ok. Var mäter du bilden? Jag kör i princip alltid centrumvägd mätning och det brukar funka för det mesta att bara sikta och skjuta rent nivåmässigt. Knasigt motljus kan iofs alltid ställa till det.. _________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 36283 besök totalt |