| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2006-10-15 Bandag Sviesta
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 36348 besök totalt |
Vaa?
Han du med en körning till? Då får du starta en ny tråd från Gotland så vi får se mer bilder. _________________ Per Huzell Speed is Everything |
||||
|
Under tiden passar jag på att lägga till några till då. 10 sidor, inte dåligt...
Wankelkamp.
Tittar jag noga på bilden i orginalstorlek så kan man se värmen ifrån avgaserna göra luften "dallrig". Synd bara att bilens färg gör den svår att få riktigt skarp.
Men Esas bil var ändå värst... Jag tror jag har 10 bilder på den, ingen blev ritigt bra Titta bara på backspeglarna och andra svarta detaljer, de är helt ok, men karossen... man ser ju knappt dörrspringorna
Liiite sent bromsat...
Under inbromsning. Men den säger ju inte så mycket. Ser mest väluppfostrat ut.
Öhhh, skall framhjulet verkligen vara placerat där? Så, nu har ni sett godbitarna av de 589 bilder jag tog den där söndagen. Nu skall jag bara bläddra igenom de 450+ jag tog dagen innan på SLC-finalen och se om den tråden behöver kompletteras med något
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Tydligen inte
Bara den i sällskap med 33:an. Men det går ju fler tåg, nu har jag samlat på mig 4G i minneskapacitet, så det lär nog inte bli mindre fotograferat framöver.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
Jaja, bilden med alfan tyckte jag var fin så jag är nöjd
Är det nån som surfar här? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Jisses vad du låter kameran smattra
Testa att dra ned "levels" lite. Bilderna är väldigt ljusa överlag.. Jämna ut nivåerna efter behov efter att du fått till en lämplig grundbas i bilden. Tror det kan funka helt ok. Var mäter du bilden? Jag kör i princip alltid centrumvägd mätning och det brukar funka för det mesta att bara sikta och skjuta rent nivåmässigt. Knasigt motljus kan iofs alltid ställa till det.. _________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() |
Eftersnack
2006-10-15 Bandag Sviesta
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 36348 besök totalt |