| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Seat Cordoba SXE -97
|
2452 besök totalt |
|
Dåså, då var det dags att sälja vidare den trevliga bruksbilen. Bilen är en Cordoba SXE med 1,6liters 101hk motor. Bilen är utrustad med följande: SOV däck, båda enbart rullat en säsong var. MP3-Stereo Fjärrstyrt centrallås och larm. Elhissar fram. Servicebok. osså har vi lite bilder tagna nån gång strax innan årsskiftet också:
EDIT: Numera är bilen även servad, har "själv" (dvs. Dude har) bytt tändstift, rotor, kåpa, luftfilter, oljefilter samt olja. Sedan har även bilen lämnats över till Seat för byte av kammrem. Dock har ljuddämparen rostat lite väl mycket, så det behövs lite ny rördragning under bilen, varför priset är oförändrat. EDIT TVÅ: PRIS: BUD |
|
Bumpar den här tråden med lite ny info:
Ny Stereo inhandlad, med MP3 spelarfunktion, den gamla clarionen följer även med om jag inte slänger den innan försäljning. Bilen är numera servad, även kammremen är bytt. Nya Federal däck på 15" BBS alufälgar sitter på bilen. Avgasystemet behöver ses över, det verkar ha rostat sönder strax innan ljuddämparen. Literost har krupit fram i höger hjulhus bak på bilen. Avgassystemet och ev. rosten lär fixas nån gång under månaden, då höjs priset litegranna. Bifogar en ganska dålig bild, rosten syns knappt på bilden, men de nya däcken o fälgarna syns:
Efter årsskiftet flyttar jag över till japan ett litet tag, så byte är inte längre intressant. |
|
"pärlan" ligger ute på Blocket, till ett riktigt skammligt lågt pris om 20'000kr.
Dessvärre har jag bara fått kontakt av oseriösa köpare så vi bumpar tråden här igen. Nya fälgar sitter på bilen igen, och lite mer info följer nedan: Friskt stulet från min egen blocketannons: Säljer nu Seaten p.g.a. ändrade ekonomiska förhållanden. Bilen har självfallet en välstämplad servicebok och har haft kamremmen bytt. Utrustning: Sommardäck på 15" alu fälg Vinterdäck Cd/Mp3-stereo Elhissar fram Elspeglar C-lås Larm Dimmljus I vintras passade jag även på att byta ut: Hela avgassystemet och ena framljusglaset Bilen har 3 små egenheter, när jag bytte ut avgassystemet glömde jag applicera avgastpasta, således läcker det lite frammtil i avvgassystemet innan det blir varm. Bilen har en spricka i framruta, dock inget som besiktningsmännen hade något att säga över, och så har vi den klassiska rosten i höger bakrehjulhus. Bilen är själfallet skattad och besiktigad. Lite fler bilder laddas upp sen när jag fixar ett bildprogram. Länk till blocket: http://www.blocket.se/vi/12062877.ht |
![]() |
SÄLJES
|
2452 besök totalt |