| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fräsch BMW E21 **köpt**
|
1212 besök totalt |
|
Jag är på jakt efter en BMW E21:a i form av en 320 med manuell vev. om den har drag gör inte någonting alls... Det får gärna vara lite småfix på den, typ kassa däck, kassa bromsar, taskigt avgassystem eller en och annan rostblemma. Det kan givetvis vara en del annt på den oxå, men jag önskar helst att det inte är ett halvårs-projekt för att få den i bruksskick. Bara att skicka ett PM eller ett mail till mig. Har du lust att stödja din hårt ekonomiskt drabbade teleoperatör kan du SMS:a eller ringa mig. franzen.anders@gmail.com 0706-419608 _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Antagligen inte den du vill ha, men häftig är den:
http://www.autopower.se/powerborsen/ _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Den har jag sett...
Den är riktigt frän. Men jag söker kanske inte riktigt en E21:a som är maximalt moddad, utan en E21:a som är allt från original till något modifierad och då enbart för funktionens skull. Min tanke är att i framtiden eller strax efter nyförvärvet avinstallera motor 1.0 och installera motor 2.0. =) Enbart för funktionens skull. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Jag har en gammal E21 som jag lurar på att sälja pga. platsbrist. En 320i -80, hennarot, originalrenoverad 93 och avställd till 04 då jag köpte den och gjorde klart det sista.
*14400mil *nya stötdämpare (originalkvalitet) *sänkningsats *nya skivor, nya 323 ok, ny huvudbromscylinder mm *Framvagn och bakvagn nerplockad för blästring och lackning förra vintern *Extraktorrör *nya bussningar i bakvagn *mm Har en uppsättning 15" BBS splitt som är lackade och polerade i vintras om så önskas. Hör av dig om du är intresserad 0703 918883 _________________ Hans Petersson |
||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
_________________ Christer Lundman Christer@hagbergsrally.se www.hagbergsrally.se Björryd Gård SE-516 96 Aplared Sweden +46-703-619691 +46-33-101649 |
||
|
Hehe!
Tackar! Njae, bilen är gudomligt fin för sin ålder och allt som gjorts med den och renoverats på den kommer jag låta vara kvar. om du nu mot all förmodan inte har en M42B18 ståendes vill säga. Då kan vi börja diskutera igen.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
Tjena Johan! Jag lovar på heder och samvete. Kommer att köra ner med den till Z3-Daniel, då kan du få ta dig en titt på den live.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
![]() |
SÄLJES
|
1212 besök totalt |