Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Den stora tävlingsdebuten... (en sommarsaga... sann?)
871 besök totalt
Robert Reinsson
Almunge - Uppsala
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Fredrik-SLC stod beredd med flaggan inför start
På startlinjen fanns MrT han skulle äntligen få tävla och var riktigt han såg dock ut att ha något lurt på gång och när jag frågade så fick jag bara till svar, men när jag påstod att jag visste vad han hade på gång och då blev han .
Hur kan han veta min plan tänkte MrT någon måste ha skvallrat vilket tilltag > undrar vem .
Men det är klart att det är thumbs up att konkurrenterna funderar på vad jag har på gång men thumbs down att dom håller en extra koll på mig.

Nisse dök upp han visade den stora som vinnaren skulle få, men MrT kände sig inte nära utan mest som en och att komma först till kändes svårt.
Killarna i teamet hade hela natten och bilen var i topptrim, det som MrT var att det inte var en BMW utan en VW, vilket fick en och annan att medan vissa andra blev , , :woot: , , .
var som allra bäst och det var MrT's bana.

Han hade tränat på datorn och kunde alla kurvorna och ett och annat .
Starten gick och det blev direkt. Banan var precis som på men konkurrenterna verkade som om dom hade och gjorde allt för att han skulle känna sig
MrT gjorde en fuling och gav motståndaren en men domaren tyckte att tilltaget var , även publiken var delade i de som och de som men MrT bara men blev arg när han fick svartflagg men kunde inför domaren.
Han lovade att dom två skulle efter tävlingen om han slapp straff och hela teamet blev av lycka över den påhittige MrT men konkurrent teamet blev och kunde inte begripa vad som hänt

Alla om denna hjälte, en del blev alldeles av all uppståndelse och några lovade , så även teamchefen i bil 4 blev och började med domaren men MrT's teamchef bara

Men vad var det som hade hänt :question:
Någon hade :idea: MrT som lossades att han inte men eftersom han visste vad som i regelboken blev konkurrenterna medan publiken blev och när väl föll så var MrT först över linjen!!!

MrT blev lite , och :looki: men alla i publiken var och . detta blev för mycket för honom på en dag och han kände , han hade dessutom sparat ett par :ace: i rockärmen som inte hade behövts denna gång och det gjorde honom .

Under tiden hade konkurrenten hade hittat MrT's dator och ville hämnas så han till det bara var småbitar kvar för att sedan där ifrån

Ja, detta var historien om MrT's racedebut men som ni vet om sagor så

Är det någon som orkar ta vid och fortsätta berätta sagan om MrT, från ?

Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Hahahahaha

Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

Jag har faktiskt en här hemma som skall delas ut på någon träff till en lämplig kandidat. Sagan är nog ingen saga trots allt...

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

En ren tanke är naturligtvis om det är någon smilie som inte användes?

Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

användes inte...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Robert Reinsson
Almunge - Uppsala
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Jag orkade bara fram till

Alla andra är i rätt ordning som dom ligger på "smileyskartan" uppifrån vänster.

Jag har "bara" använt mig av 67st, det finns 72st kvar till den som orkar fortsätta berättelsen

Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Hahaha!!!!

871 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande