| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Subaru Impreza GT TURBO 4WD "Special edition" -99
|
2493 besök totalt |
|
S: Subaru Impreza GT TURBO 4WD "Special edition"
Bilen har gått 15,400 mil men motorn har endast gått 3,100 mil sedan en totalrenovering där bla blocket borrades samt överdimisionskolvar monterades & i princip allt är bytt i motorn, detta har jag kvitto på över 37,000 kr. *Special Edition (555 version) ungefär som RS för Mitsubishi EVo *60 kg lättare än vanliga GT. *Annan slutväxel än för vanliga GT *mörkgråmetallic (enda GT i Sverige med denna färg) *Inredningen är blå alcantara med svart tyg på sidorna, har aldrig sett denna klädsel i någon annan GT. *Guldfärgade GT 16" original med Bridgestone Potenza 205/50 däck. *Lösa 16" dubbdäck i bra skick medföljer. *Ingen AC eller sollucka. *Elhissar & elspeglar. *Servo, fjärrstyrt c-lås. *Nerlackad *JDM bakljus (original medföljer) *Vita blinkers runt om *Supersprint 2,5" rostfritt avgass ifrån turbon *Green Cotton sportluftfilter *JWR Chip *265 hk & 350 nm. *0-201m: 8,627 sek/132,27 km/h (0-100: 4,7 sek) *Standard Momoratt & knopp. *Sparco tygmattor. Bilen säljs pga jag har köpt en ny bil, dock så kan jag eventuellt tänka mig att ta ett inbyte i max 50,000 kr klassen (bil då självklart, ej intresserad av MC eller snöskoter osv) där alla svar beaktas, gärna Mazda 626 -98 tex. Daniel i Katrineholm. 0730-307 963 rtp898@hotmail.com Bilförmedlare, storprutare & sista priset kompis undanbedes vänligt men bestämt. Pris 109.000:-
|
||
|
Ajdå missade visst det, blir lätt så när man bara kopierar texten
Priset är 109,000 kronor |
||
Stämmer nog bra det, kommer inte ihåg vad den varvar i 110 km/h men kan kolla det Fick detta berättat för mig av en person i SSI.
När jag kört brevid andra Imprezor med samma mods så växlar jag alltid tidigare än dom & även andra Imprezor med mer mods än min. |
||
|
|
||
|
Nu prissänkt till 100.000 kr vid kontant betalning utan inbyte, priset är vid byte fortfarande 109.000 kr (EJ prut på några av priserna då smärtgränsen har passerats för länge sedan), detta är ett riktigt kap, jag måste snart ha in min nya bil i garaget därav det låga priset.
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|