Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2934 besök totalt |
3 varv på Nordschleife bortskänkes
Jag har 3 varv kvar på min biljett, som jag inte hann åka upp i helgen. Vad jag vet så gäller dom bara i år och jag ska inte ner igen, varför jag skänker bort dom till den som vill ha dom. Jag bor i Stockholm, biljetten hämtas hos mig. Jag kan skicka den per post, men då vill jag ha en hundring för besväret. Mvh Henrik _________________ Henrik Troeng |
||||||
Re: 3 varv på Nordschleife bortskänkes
Det var synd, men jag köpte ett årskort. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Jo du sa det när vi pratade. ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||||
Sätt henne på nån vinprovning i Moseldalen, så blir allt lättare..... ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Gör jag gärna, men hon vägrar åka bil med mig... Då får jag flyga ner henne ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||||
Låter som ett tungt förhållande.....men då kanske hon får åka med mig ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Kul att se att tiden i din signatur ständigt sjunker ![]() om jag ändå hade haft dina jobb förmåner Fredrikhade jag kanske legat på 7.40 BTG nu ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Det är bara att ställa ner bilen, så tar jag hand om den åt dig ![]() ![]() Det är bättre än att nöta bromsar på Gelleråsen. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Ja det känns väldigt kul, och inspirerande. Nästa år ska jag försöka med fler besök och slipa tiden. Kanske 50 hästar till, och andra bussningar. Chassie och bromsar är perfekt nu. Kör med Carbotech XP10, underbara belägg som bara biter bättre ju varmare det blir. Pratade även med en kompis om att buda ner bilen på släp, dom går tydligen tomma ner med bilsläpen så det kanske till och med blir billigt.... _________________ Henrik Troeng |
||||||
Hahaha -ni är för underbara... ![]() Hon får väl köra ner själv med Golfen då nästa år! Kul att ni hade kul där nere i alla fall... ![]() Det hade jag också! |
||||||
Det var synd, men jag köpte ett årskort. ![]() Jo du sa det när vi pratade. ![]() Skicka ett årskort till mig och jag övertyga hon ![]() _________________ Simone Vogel |
||||||
Jo du sa det när vi pratade. ![]() Skicka ett årskort till mig och jag övertyga hon ![]() okej ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||||
Jodå det var väldigt kul förutom några små detaljer. Hon kör nog inte ner vad du än ger henne... Hon tycker det är jobbigt att köra till macken... _________________ Henrik Troeng |
||||||
http://www.flickr.com/photos/teg/132554468/in/set-72057594113325065/ Stor som ett kreditkort ungefär fast smalare och gjort av papp. _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2934 besök totalt |