| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Styrbox till S14 med katalysator (BMW M3 E30)
|
1072 besök totalt |
|
Har du nummerna på de olika boxarna?
Jag har ett par boxar liggande. Vet dock inte om de är till kat eller inte kat motorerna. MVH Jonas Ps, när jag tänker efter så tror jag iofs att det står på boxarna om det är katboxar eller ej, får kolla. _________________ Jonas Edling |
||||
|
Jag är verkligen dålig på att läsa i ETK:n.
Men om jag slår på mitt nummer: AE41442 så får jag fram att 311 900 skulle vara min box. Om man då klickar på "Reservdelsinfo" så anges som "ny del": 311 899 och "Gammalt reservd" som 311 898 När det står ett datum i kolumnen "Eins" betyder det att det är fram till det datumet som reservdelen gällde va? om det inte finns något datum är det alltjämt en aktuell reservdel? _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
_________________ Thomas Jakobsson |
||||
Done.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Tja, du har ingen kabelhärva till samma bil eller? |
||||
|
skillnad?
Kan man se någon synlig skillnad på 195hk och 215hk motorerna? Försöker luska fram vilken motor jag har på min motorställ, Saknar ju kabelhärva och databox.
|
||||
|
De boxarna som jag har är 071 i slutet, det borde då vara en äldre rackare.
Jag vet inte om man kan se någon skillnad på 195 resp 215 hästarsmotorerna utifrån. Möjligt isf att det kan stå något annat nummer på toppen?
_________________ Jonas Edling |
||||
om inget annat alternativ dyker upp så kanske jag ber att få låna en av dom i vår Jonas. (som du tidiagre föreslagit. Klarar jag besiktningen med den så har du en köpare!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Annars får du köpa ett helt nytt sprut så mappar man in den med vettiga värden så får du både mycket effekt och en besiktningsbar bil
_________________ Jonas Edling |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Styrbox till S14 med katalysator (BMW M3 E30)
|
1072 besök totalt |