| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Roliga prylar till 306GTi
|
952 besök totalt |
|
Med glidskenor m.m. Annonserar väl ut den för tredje gången pga velande från min sida
Priset är 1800kr. Kom och köp! En mattsvart glasfiberhuv till salu för 1500kr. Bra mycket lättare än orginal! Till -97:ans modell. och ett 3" rostfritt avgassystem byggt av a alt avgassystem i Mölndal. Har även ett rör som ersätter katen som ingår. Pris 2000kr. Kom och köp! No money no honey.. Kärlek är inte gratis. Köp mina prylar
0732-483993 <-- Mobilen krånglar just nu, ska hämta en reserv senast kl 21 ikväll. Kollar ofta här, skriv här eller pm:a annars! //RR _________________ Rachid Rachid |
||
En kille har ringt och ska provsitta imorn. Om den inte funkar för han så ska jag till 90% upp till Linköping den 11:e för att fira en kompis som fyller år. Då skulle jag ju kunna ta med den, om du köper den.. _________________ Rachid Rachid |
||
|
Jag är intresserad i alla fall
Nu bor jag ju inte i Linköping längre, utan i Norrköping, ska fixa informationen på forumet så att den är up-to-date. Dessutom jobbar jag troligtvis den 11, men det kan vi ju oroa oss för om du inte får stolen såld i dagarna. Skriv gärna om den finns kvar sen!
_________________ Simon Aunér Honda Accord 2.3i SR Norrköping |
||
Jajjamän! _________________ Rachid Rachid |
||
![]() |
SÄLJES
|
952 besök totalt |