Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2111 besök totalt |
Nu får vi sluta att berätta Norgehistorier.
Jag såg att vi hade fått en Norrman med på forumet, så nu kan vi inte berätta Norgehistorier längre. ![]() ![]() Välkommen till världens bästa Ringen forum Tor-Helge. ![]() Så nu vart det en Porsche åkare till på forumet. ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Re: Nu får vi sluta att berätta Norgehistorier.
![]() Hupp! Gult kort Jani! Märkesforumsvarning! _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||
Ska inte vara så hård nästa gång ![]() _________________ // Jani Hast |
||||||
![]() ![]() ![]() Klart att vi finns här, men själv har jag inte haft min Ringendebut ännu... Den planeras till nästa sommar faktiskt då något kul ska ha hänt med min motor (eller vad som sitter under huven där fram vid den tidpunkten)... Calle GSi - ska du inte med till ringen? ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Under sitt första ringenbesök, så behöver man inte så mycket motor... Jag tror det är en fördel ju snällare bil man har, för att lära sig banan. Ibörjan bromsar man oftast för mycket pga att man är osäker och har man då mycket motor så får bromsarna jobba ännu hårdare. ![]() Så du kan lugnt åka ner redan i år! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Min debut med Vectran är planerad till september i år, och det ser jag verkligen fram i mot. ![]() Juli resan i år blir i en Mercedes S500. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Ligger mycket i vad du säger... fast till nästa år kanske man har fräschare rdäck och bättre bromsar, det borde väl iaf gynna det hela? ![]() Som CSN-studerande så får man inte åka till Ringen bara sådär.. :/ _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Appappappapp! EN till! Välkommen i Team CSN. Själv är jag oxå bra sugen på en Ringenresa redan i år, men det ser ut som om det skulle krocka med studierna. Och just nu är det inte "ekonomiskt planerat" för sånna utflykter. Men nästa sommar kanske man skulle sikta på? Man kan drömma om det iaf. ![]() |
||||||
Tackar... ![]() För att förtydliga så blir jag CSN studerande till hösten, är det inte precis nu... så någon resa blir det verkligen inte iår då det troligtvis är en hel del man ska komma in i och så... Fast nästa år vore det guld att ta sig ner till Tyskland och köra på Banornas bana - Ringen! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||||
Re: Die Grüne Hölle
Åker du ner 12-15 september? Då verkar det vara många från Sverige som skall ner. Själv siktar jag också på att åka ner då. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Får man också anmäla sig i gruppen CSN-beroende som drömmer om ringen? ![]() ![]() mvh/Ragnar _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||
Du är så välkommen så! Vi kanske ska starta en egen sektion av rejsa.nu... ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2111 besök totalt |