Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1242 besök totalt |
Mitt sista inlägg
Jag önskar att någon raderar allt jag skrivit och gjort här på rejsa.nu jag vill bli avregistrerad. Anledningen är de ofta spydiga kommentarer man får om man ej "rättar sig i leden" tex som att inte framhålla Porsche som världen bästa bil eller liknade. Avregistrera mig! _________________ Avregistrerad användare |
||||||
Re: Mitt sista inlägg
Det här har egentligen inte med mig att göra, men är inte vitsen med att man ska ha sitt namn i signaturen osv att man inte skriver sånt man inte står för? och kan man i så fall få det raderat om man lämnar? Jag trivs verkligen med stämningen här och har absolut inga planer på att lämna, men vill få det förtydligat. _________________ Alexander Widell BMW E30 327iM -88 Opel Kadett coupé -75 Buell XB12S -08 |
||||||
Har man skrivit något på ett forum får man enligt min uppfattning naturligtvis skylla sig själv och kan ju inte begära att admin skall lägga ned tid på att förstöra sammanhanget i en massa trådar.
Vissa forum fortsätter man trivas med och andra ledsnar man på efter ett tag, eller blir förbannad på någon eller några. Då är det ju bara att lämna det forumet och dra vidare om cdet inte ger nåt längre, men varför detta dramaqueen-beteende? Vad är tanken med det? Men, men, själv tål jag dels att andra säger emot mig kraftfullt och är tämligen hårdhudad t.o.m. mot personliga påhopp. Vari ligger det farliga? Jaja, alla är vi olika... _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||||
Re: Mitt sista inlägg
Att sluta hänga på Rejsa o göra annat i livet, ja det är ju sånt som händer. Inget konstigt med det. Det kan t.o.m. ha positiv inverkan på att man hinner med mycket mer andra saker här i livet... hehe. Men det är verkligen väldigt tråkigt att du inte vill hänga här för att du upplever det som att man måste rätta in sig i något led vilket man absolut inte ska göra när det gäller tex bilval, tvärtom!!! Jag driver Rejsa för att det ska finnas ett ställe där man kan umgås o snacka banåka oberoende av vad man kör för bil. Det är en av grundideerna till varför jag startade rejsa. om du kör bana med en Opel -75 eller en Porsche Carrera GT, du är exakt lika välkommen och har precis lika rätt att ha kul o snacka kring banåkaintresset. Sen händer det ju att folk har åsikter om saker bl.a bilval, men mycket annat också. Då gäller: A: utrycka sig på ett trevligt sätt med respekt för andras åsikter B: inte läsa andras inlägg som fan läser bibeln Det enda led som måste rättas in i här är att det finns tydliga regler för vad vi snackar om här, vi snackar t.ex. inte Märklintåg, fotboll, politik och inte heller en massa andra varianter av motorsport som dragracing eller motorcykel. Det finns det andra mycket bättre ställen för helt enkelt ![]() ![]() ------ De enda användarkonton som tas bort är SPAM-robotar som lägger in länkar till sexsiter med datorvirus.... Tyvärr är det ett attans massa manuellt arbete om en spambot kommer in men de brukar tack o lov inte lägga in mer en några få inlägg innan man får stopp på dem. Men även bara några få inlägg tar sin tid att pilla bort ändå, trist merarbete som tar tid för moderatorerna ![]() ------ PS: om du orkar så skulle jag verkligen uppskatta om du kunde skicka mig PM med länkar till de inlägg du tycker har spydiga kommentarer. Så jag får en chans o se det du reagerat på. Som sagt skicka gärna PM med länkar ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1242 besök totalt |