Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hur många bilar finns det av varje modell?
2008 besök totalt
Ando
Habo
Här sen Mar 2003

Trådstartare

Finns det något ställe (helst internet) som man kan kolla hur många bilar det finns av samma modell? T.ex hur många 318is det finns.
AL kanske har räknat alla?

Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

1, 2, 3, 4, 5, 6, ......

Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003

Är jag inte totalt ute och cyklar (hade inte förvånat mig) så har jag för mig att det finns fler M3 E30:or än 318is E30. Tror att det ligger på runt 14200 318is E30 i hela världen varav de flesta (8000 eller nåt) såldes på andra sidan atlanten.
Ska försöka rota fram dendära sidan jag har läst det på från början.

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Ando
Habo
Här sen Mar 2003

Trådstartare
AL skrev:
1, 2, 3, 4, 5, 6, ......

Jobbigt om bilarna rör på sig också

Claes Haglund skrev:
Är jag inte totalt ute och cyklar (hade inte förvånat mig) så har jag för mig att det finns fler M3 E30:or än 318is E30. Tror att det ligger på runt 14200 318is E30 i hela världen varav de flesta (8000 eller nåt) såldes på andra sidan atlanten.
Ska försöka rota fram dendära sidan jag har läst det på från början.

Jag tänkte då mer på hur många som finns i Sverige, kul att veta hur vanlig den är. Har sett en till i Jönköpingsområdet + 2-3 st 318is wanabee

om man räknar på hur många 318is det finns på rejsa.nu och kollar på hur många användare det finns, sen kan man räkna ut hur många användare det går på en 318is, så kanske man kan få fram hur många som det finns i Sverige

Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003

Ja, då hajjar jag.
Här i Borås finns det antingen 4 eller 5. Fanns en till för ett år sedan, fast den har jag inte sett sedan dess. Om jag inte har missat någon då såklart.
På min gata finns det två nu sedan lite övertalning från min sida av en kompis. Lite kul att de är så lika också. Båda är röda, 60/40-sänkta (ungefär) åker på 16" mångekrade 215-40-hjul (på gatan), är nedlackade, har svarta njurar, är strippade på diverse saker m.m. m.m.

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

om du lyckas få personlig betjäning på Bilregistret, så rekomenderar jag dem. Jag fick en uppgift i statistik när jag gick matte på komvux för ett antal år sen. Jag räknade på hur många BMW det fanns av totala antalet bilar i Lund, jag ringde Bilregistret och de va hjälpsamma och tog fram uppgifterna till mig.

Ando
Habo
Här sen Mar 2003

Trådstartare
Eddie Varvstopp skrev:
om du lyckas få personlig betjäning på Bilregistret, så rekomenderar jag dem. Jag fick en uppgift i statistik när jag gick matte på komvux för ett antal år sen. Jag räknade på hur många BMW det fanns av totala antalet bilar i Lund, jag ringde Bilregistret och de va hjälpsamma och tog fram uppgifterna till mig.

okej, vad bra. Kostade det något?
Btw: hur många fanns det då?

Citera
Allmänt banåkaforum
2008 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande