| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Frakt från Västeråstrakten till Vellinge av kaross asap
|
1000 besök totalt |
|
Jag har fått erbjudande om att köpa en kaross i trakterna kring Köping/Västerås. Det är en helt tom kaross, utan hjul etc och där även fronten saknas (dvs karossen är bara från vindrutan och bakåt). Uppskattat mått är ca 3,5x1,8x1,4 (LxBxH). Finns det nåogn som passerar denna sträcka med släp inom den närmaste tiden och kan tänka sig att hämta upp karossen och transportera den till mina trakter? om ni inte kör hela vägen ner till mig, gör inget. Jag kan ordna fram släp och möta upp någonstans. Problemet är snarare att jag inte riktigt har tid att köra upp och hämta den och den ska bort så fort som möjligt.
PMa eller ring 0739 932 937 |
||||
|
Re: K: Frakt från Västeråstrakten till Vellinge av kaross as
Men hallå - din nuvarande bil har knappt hunnit ner från pallbockarna och du skaffar en till??? _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
|
Jag måste ju lura pallbockarna i tron om att bilen står kvar. Därför behövs det en atrapp till nästa år så att jag kan ut och köra med nuvarande
|
||||
|
om du kör gamla vägen från ditt jobb mot Lund så hittar du på vänster sida en bilhandlare som har en Saab9000 med flak (alltså en biltransport...) Ta och fråga om du kan hyra den nästa gång du kör upp till V-borg, så tar du med karossen på vägen hem...
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Jag har kollat med honom en gång för ävldigt längesedan då jag skulle flytta pontiacen. Han är inte sugen på att hyra ut den till folk han inte känner utan vill köra den själv och därmed ha ganska bra betalt. Jag är tyvärr inte hans kompis...
om det inte finns någon som passerar sträckan funderar jag på att hämta den själv under nästa helg (18-19 nov.). Någon i Sthlm som är sugen på en rejsaöl då?
|
||||
Är i staden 13-17...återkommer 18-19 för att digga lite Iron Maiden. Så antingen kommer du mitt i veckan eller så hänger du oxå på ngt metalhak efter konserten. Då kan det bli EN öl för lilla mig.
|
||||
|
Uppar detta lite om någon "har vägarna förbi".
Slantar gärna upp lite om någon som sagt har vägarna förbi och kan hämta upp karossen.
Det är egentligen inte viktigt att den kommer fort ner till mig. Det enda som är viktigt är att den hämtas snarast hos säljaren. Om du vet med dig att du kommer köra med tomt släp i framtiden och har lust att hämta karossen nu, betalar jag gärna lite extra! I dagsläget har jag lyckats ordna fram ett släp som jag själv kan hämta karossen med. Dock ingen bil med krok.
Känner du att du har lust att hyra ut en bil med krok till mig under kommande helg (eller helgen därefter) blir jag gärna din slav för resten av livet... alternativt kan jag tex donera en njure eller annat organ om du skulle behöva i framtiden?
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
1000 besök totalt |