| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Bilöverdrag
|
2426 besök totalt |
|
hejsan Snart är det fars dag och hade tänkt att köpa ett vaderat överdrag till Fars Bmw Z3 M rodster och undrar om någon har koll på var man kan hitta något bra ? Alla tips tas emot Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Micro har bilöverdrag för 390:-, köpte en storlek small till min Austin Cooper 67:a och den ser väl mest ut som nåt slags bilspöke som blivit över från Halloween nu för överdraget räcker med råge ner på backen
. Men annars tycker jag den verkar helt okej. Det är ju ett bra pris. Vet inte om jag tycker den skulle duga för utomhusbruk. Jag har köpt den för att det dammar väldigt mycket i garaget där kojan står och kojan är lite skev på sina ställen så damm kommer lätt in i kupén och i motorutrymmet.
/Fredrik _________________ Fredrik Nyblad Har just nu: Austin Cooper -67 Jeep Cherokee -95 Har plågat på bana: Mini Cooper S -04 Porsche 944 TURBO -86 www.klassiker.nu |
||
Hejsan Var och tittade på Jula i dag men inte riktigt vad jag hade tänkt mig... letar efter ett vaderat helst
Tackar för tipset i alla fall Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
http://64.225.94.154/ShopSite/page3. _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||
![]() |
SÄLJES
|
2426 besök totalt |