Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1481 besök totalt |
Mest inne i juli
Elise åkt ner från 1 till 39 pga följande Detta beroende på en del färska rykten som säger att nästa generation av Lotus Elise ska få Lotus-preparerade motorer från Toyota. Hemska tanke! Därav nedflyttningen av Elise 111S. Han är ju så rolig: OBS! Ferrari köps mest av välbetalda manliga hårfrisörer och kvinnliga fotomodeller. Ferrari är även symbolen för tävlingsfusk, usel kvalitet och en mörk historia under Enzo Ferraris ledning. Dessa faktorer gör att Ferrari känns osmakligt att tala och att skriva om. Ferrari är givetvis även ett märke jag tar totalt avstånd ifrån. Läs mer på http://www.sportbilen.se/blandat.php |
||||
tänkte inte på det ![]() annars är väl ford motorer ok .. både oljeläck och blårök ![]() _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
Felet lär vara betydligt större i skallen hos skribenten än hos motorerna! (Läste en del på hans forum) _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||
mannen verkar vara anglofil av stora mått,, nr 1 på listan e juu skitful, om det e inne med en sån e jag glad att jag e ute _________________ M.v.h Nils Olofsson |
||||
Killen är helt hjärndöd.
Jag mailade honom för 1-2år sedan om varför han hatade japanska bilar, och hur kan kunde bevisa att Brittiska och Europeiska var så otroligt mycket bättre som han hävdar. Gissa om jag har fått svar ännu? Nej, usch för självutnämnda proffs! |
||||
Lotus ska lansera Elisen i USA snart och de engelska motorerna klarar inte de amerikanska avgasreglerna. Därför ska de eventuellt byta till Toyota-motorer.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
och det finns absolut inget fel med det, som jag ser det är det bara bättre för Lotus att bli av med dom dära blårökande segmotorerna ![]() |
||||
|
||||
Peters lilla motor är varken seg eller röksugen. Låter gott gör den oxo.
Liten o lätt sätter den sprätt, På en liten lätt bil mil efter mil. Eller. Stor o tung med en jättelik pung, ingen fart tror vi välter snart. Vilken bil kör Peter???? ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() Jan Nagy |
||||
Polo? Men om några är bra på att skrämma effekt ur små motorer så är det ändå jappanerna! |
||||
Ja, det där med inne och ute är ju rätt rörigt. Tänk bara på brännboll... Jag kan ju räknas lite som anglofil, men det hindrar mej inte att åka runt i en Toyota. Dessutom är väl Toyota aldrig inne, och kan därför heller inte bli ute. JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1481 besök totalt |