| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M535-87:a
|
2672 besök totalt |
|
S: Bmw M535-87:a
Tänkte sälja min svarta M535:a nu. Bilen är en diamantsvart 87:a med svart klädsel(hel och fin förarstol). Den har strax rullat 20000 mil. Kamaxeln är bytad, kvitto finns. Bilen är är mycket fräsch med lite småfix. Ska man ha den helt 100% så behöver man lyfta ut framrutan och laga rost i rutramen. Svårt att beskriva skick på en bil då alla har olika referenser. Men enligt mig så är bilen som sagt mycket fräsch och välhållen, inte sönderskruvad och helt original. Bilen är avställd. Bilen är nybesiktigad idag 9/11-06 med följande fel: Anliggande broms höger bak Handbromsen tog dåligt Rostiga bromsrör bak EDIT: Pris 18000:- Jag lägger ut den här och på e28-sidan först så att ni andra e28 tokar får chansen innan jag lägger upp den bland vargarna på blocket. Bilder ser ni i länken: http://www.garaget.org/?car=14455 Skriv här i tråden om ni har frågor, maila hjultomtenrullar@yahoo.se eller ring 0736-585952 _________________ Conny Svensson |
|
Vill du ha en 520-83 i byte? Silver med sollucka, hel blå plyschklädsel, besiktigad u.a i juni...
/Anders
_________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
|
Den ser väldigt fin ut men anledningen att jag säljer är att jag har två E28or till... så tyvärr är det inte intressant med byte. Kom gärna upp och kika på bilen, du har ju inte så långt!
_________________ Conny Svensson |
|
Jo visst är den fin, den har ju även farthållare tonade rutor, tidstypisk Clarion stereo med kasett och eberspächer också
Vi får se om jag har vägarna förbi HBG inom det närmsta. Hälsningar Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 En helt ovanlig 944 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
|
Då kör vi sista budet 18000:-, garanterat totalt färdigprutat
Blir den inte såld under nästa vecka åker den in på vinterförvaring och plockas fram när jag kommer hem från Australien i slutet på april, så om någon är intresserad så är det snabba ryck som gäller.
_________________ Conny Svensson |
![]() |
SÄLJES
S: BMW M535-87:a
|
2672 besök totalt |