| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTL- Mini Challenge League
|
985 besök totalt |
|
Ett tips till er som gilllar GT legends och minisarna. Kan ju vara kul att ni visar engelsmännen hur man kör mini. Passa på att kolla in övriga ligor också. http://www.trm.jolt.co.uk/gtlmini/in Bråttom med anmälan... De var nog redan 14-15st vilket är helt ok men vill komma upp i 20 st för att de ska bli riktigt bra. Pågår fram till jul. Brands Hatch 14th November 2006 Croft 21st November 2006 oulton Park Island 28th November 2006 Silverstone National 5th December 2006 Thruxton 12th December 2006 Donington 19th December 2006 |
|
E lite småsugen.. Räcker de me att bara signa upp sig? får man all info i ett mail eller man måste sitta o uggla på forum o sånt för o få info? måste man va medlem nånstans? Ska ta o spana lite mer på sidan om dedär.. ser ju onekligen häftigt ut.. synd den börjar imorgon, vet inte om ja har tid då..
Skrev upp mig iaf, får se om ja kan va me på alla rejs eller iaf de flesta
men hmm.. ska man inte få ett confirmation mail om att man har blivit tillagd i serien? Någon mer här som ska köra i cuppen?
_________________ Emil Jönsson |
|
Japp ska räcka att anmäla sig så kommer mail med info och lösen. Det sker manuellt.
Använde du Explorer? Med Firefox så fungerade det inte sist jag anmälde mig. Mailet inför rejset kan komma samma dag så du bör få det imorgon. Kolla forumet annars. |
|
Aha hehe
Gick rätt bra för dig va? Du va rätt snabb! Var placerade du dig? ja ble rätt nöjd me 9'a av 16 när ja startade på 11'e hehe... Hade problem me första kurvan.. fixade aldrig till den ordentligt.. den va skum.. Aja får träna lite mer till nästa vecka! Croft verkade vara en rätt kul bana de lilla ja provade den!
_________________ Emil Jönsson |
![]() |
Racingsimulatorer
|
985 besök totalt |