| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Baklucka BMW E30
|
986 besök totalt |
|
Hej ! Jag söker en baklucka till BMW 318is, dvs 2 dr. e30 från -90 med liten vinge. Färgen på bilen är sterlingsilvermetallic och luckan ska helst vara densamma. Någon som har en liggandes eller vet var jag kan finna en? Mvh Henrik 0708 291502 _________________ Henrik Persson Fiat Uno Turbo i.e. -87 Porsche 911 SC targa -82 |
||
|
|
||
|
Jag har en Zinnoberröd lucka som skall bort från bilen till förmån för en mycket lättare.
Den är helt rostfri. Men den har hål efter att någon med kraftigt förskjuten begåvningsprofil skruvat dit en helt meningslös vinge. Dessa hål är dock enkla att åtgärda vid byte av nyans på bakluckan.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Baklucka!
Tack för alla svaren! jag väntar lite med att besvara erbjudandena då det eventuellt kan dyka upp någon lucka i sterlingsilver, hoppas att det är ok! Sedan tänkte jag fråga hur den lilla vingen är fäst. sitter den med skruv (hur många?) eller är den limmad. Denna information kan ju underlätta vid eventuell omlack. Mvh Henrik Persson _________________ Henrik Persson Fiat Uno Turbo i.e. -87 Porsche 911 SC targa -82 |
||
|
Re: Baklucka!
Sex skruv och dubbelhäftande tejp tror jag ... Sex skruvar är det iaf ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||
![]() |
SÄLJES
|
986 besök totalt |