| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
renovera vanos
|
1876 besök totalt |
|
renovera vanos
tänkte höra om det är nån som har renoverat en rr-vanos till bmw m3 3.0 efter som jag ändå har motorn ute och ska fixa allt annat så tänkte jag att man kanske skulle ta ett titt på vanosen också.. efter som det har vart ett problem för bmw. dock värkar problemet vara rätt upp förstorat. men vad exakt är det som rasar i vanosen? är det en packning som ger vika eller är det nåt lager? så man vet vad man ska byta. tack på förhand / mattias _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
tycker personligen autopower är en stor lekstuga. och vet att det finns stor kunskap här.. men är det så att tråden inte platsar så får den låsas _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
|
Att Autopower upplevs som en "lekstuga" gör inte att din fråga passar in här just pga det.
Ett tips kan vara att söka på äldre trådar och ta kontakt (via pm eller mail) med en användare som du tycker verkar inneha den kunskap du söker efter. _________________ /Anton Lillsund |
||
|
En väg som brukar generera mkt information är att göra en banåkabilstråd och ha diskussioner där.
Då är det dom som har kunskap och intresse av BMW som läser Dessutom är det ett krav med en banåkatråd för att ställa frågor i skruva
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
ok ok.. my bad har postat frågan i min bil tråd istället https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mattias Olsson | Drives: BMW m3 e36 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
renovera vanos
|
1876 besök totalt |